2006-04-05, 15:37
Bannlyst
Säger bara fy skäms på flashback som har en sådann dålig koll på alla länkar som laddas up!
Dom är fyllda med virus och ni låter folk ostraffat få lägga upp virus på eran hemsida?

t.ex på sidan där man tankar olika hacking tools www.flashback.se/Underground tror jag där är 99 % av filerna virus drabbade!!

VAD FAN ÄR DETTA ORDNING ???

Svara på denna fråga sedann kan ni ta bort tråden!
Citera
2006-04-05, 16:03
Moderator
vfs avatar
Du har inget eget ansvar över vilka länkar du klickar på då?
Citera
2006-04-05, 16:15
Medlem
SAMSONs avatar
ge fan i att klicka då eller scanna dom innan
Citera
2006-04-05, 17:37
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santi
Säger bara fy skäms på flashback som har en sådann dålig koll på alla länkar som laddas up!
Dom är fyllda med virus och ni låter folk ostraffat få lägga upp virus på eran hemsida?

t.ex på sidan där man tankar olika hacking tools www.flashback.se/Underground tror jag där är 99 % av filerna virus drabbade!!

vilket jäckla pucko, klart virusprogramet reagerar på hacking tools mohahahah skicka denna till humor forumet
Citera
2006-04-05, 18:51
Medlem
micaeles avatar
Skönaste trådstarten på länge.
Har du levt under mammas och pappas försyn hela livet? Tror du fortfarande att det alltid finns någon som vakar över dig och ser till så att du inte gör något dumt?
Inse att det är vanligt folk som lägger upp länkarna, inte Flashbacks administration. Och till skillnad från dig så vet dom vad dom gör.
Vet du inte riskerna med dylika länkar ska du heller inte använda dem.

Mao - klipp dig och skaffa dig ett jobb. Och kom tillbaka när du har förstått vad eget ansvar betyder.
Citera
2006-04-05, 18:58
Medlem
Citat:

Snacka om att cirkel har slutits. Killen får virus när han laddar ner...
Citera
2006-04-05, 21:21
Medlem
StorMammas avatar
Citat:

Eh,

Jag har för mig att fb har ungefär 4000 inlägg PER DYGN.
Skall vi moderatorer sitta och klicka för att du inte har ett antivirus?

Näej, då har jag viktigare saker att göra. Du får ursäkta, jag vill inte vara otrevlig, men en aning eget ansvar får du faktiskt själv ta.
Citera
2006-04-08, 21:36
Medlem
Rans avatar
Antagligen så har han missförstått det hela, men...
Ett KLISTRAD inlägg borde väl egentligen vara virusfritt? Självklart kan man inte kolla igenom varenda fil som länkas till på FB dock.
Citera
2006-04-08, 22:00
Medlem
Pellenezs avatar
Jag tror att typ alla som svarat i tråden misstolkat trådskaparens inlägg.
Han pratar om länkar på flashback.se INTE på forumet.
Citera
2006-04-08, 22:20
Medlem
grens avatar
Som någon tidigare nämnde så handlar det oftast inte om att programmen är virussmittade, utan att antivirusprogrammet rapporterar alla olämpliga program, även hacking tools. Kolla vilket "hot" antivirusprogrammet alarmerar om och sök sedan på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in