Ska Derek Boateng spela i kvällens match mot Italien?
Självklart .
Nej, men jag tror att man ställer upp med Muntari - Essien - Appiah - Draman. Men kanske får han hoppa in i matchen, det vore jävligt stort att få se. Med tanke på hur hans karriär har sett ut.
Kan Ghana skrälla måntro? Dem har ett mittfält av bra klass men vad finns där bak? Någon känd back som spelar?
Kuffour är ju en stabil mittback, nu i Roma. Mensah har gjort en bra säsong i Rennes och kanske får spela i mittförsvaret tillsammans med den förstnämnde. Ytterbackarna är nog mer oskrivna kort.
Kuffour är ju en stabil mittback, nu i Roma. Mensah har gjort en bra säsong i Rennes och kanske får spela i mittförsvaret tillsammans med den förstnämnde. Ytterbackarna är nog mer oskrivna kort.
ja jävlar Kouffor är ju från Ghana. Ska bli kul att se dem iaf. Verkar vara ett hyfsat starkt lag med några världsspelare ungefär som Sverige.
Det är ett väldans gnäll att det är så varmt nere i Tyskland. Då undrar jag hur i helvete kan Beckham då spela i långärmad tröja Ser förjävligt ut i övrigt med långärmade fotbollströjor.
Även C. Ronaldo hade långärmad
Folk borde väl förfan få välja vilka kläder de ska ha på sig, eller?
Tycker det är lite av samma sak som vi svenskar hatar "fans" som springer runt med aftonbladet sponsrade grejer och viftar med. (borde förbjudas förövrigt)
Tycker inte man ska ha folk som springer runt med reklam så avsiktligt som det var vid detta tillfälle.
Det är ett väldans gnäll att det är så varmt nere i Tyskland. Då undrar jag hur i helvete kan Beckham då spela i långärmad tröja Ser förjävligt ut i övrigt med långärmade fotbollströjor.
Även C. Ronaldo hade långärmad
Vissa spelare spelar alltid i långärmat. Kim Källström t.ex.