2020-06-06, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Inga demonstrstioner... även fast han får anses svagare och mer utsatt för polisvåld än NÅGON av dom som demonstrerade.

Och i det fallet var den kvinnliga polisen lika våldsbenägen som sina kollegor.
Kårandan är trots allt det som gäller i första hand, inte det ödmjuka undantaget.

Polisen får väl hoppas på sämre demonstrationsväder. Som sent igår kväll ...
Citera
2020-06-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
När har Göran Johansson sagt något sånt? Sluta hitta på.

Snälla du.. på 90-talet utryckte han sig så i en intervju för han var så jävla trött på att allt styrdes i Stockholm ...
Citera
2020-06-06, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Snälla du.. på 90-talet utryckte han sig så i en intervju för han var så jävla trött på att allt styrdes i Stockholm ...
Står inget om det på nätet.
Citera
2020-06-06, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Står inget om det på nätet.

Allt står inte på nätet vettu... Jag minns det som igår o e så långt ifrån honom politiskt men när han sa det så älskade jag honom efter det
Citera
2020-06-06, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGibbons
Så vad? ska vi alla ge upp? förstår inte det sista, varför kan vi inte bara ta bort staten i så fall? Vi kan lika gärna gå och döda alla äldre människor nu så dom slipper dö av att inte få vård osv Tror du inte tänkte till där. Man är inte där för att göra mobben glad spelar ingen roll, om dom känner sig hotade så har dom vapen för att försvara sig. Polisen kan inte vika sig dom är dom ända som kan hålla huliganer från att göra brott men efter detta så vet man att dom inte kan göra något för dom inte vill...

Och det är okej för dig tydligen tror du är av dom som håller mobbens sida tills det drabbar dig, inte sant?

Mobben var väldigt kvinnlig har man en känsla av ...
Citera
2020-06-06, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Allt står inte på nätet vettu... Jag minns det som igår o e så långt ifrån honom politiskt men när han sa det så älskade jag honom efter det
Vilket år och vilken radiokanal?
Citera
2020-06-06, 11:07
Medlem
526s avatar
Finns det här rasistiska problemet i Sverige?
Det känns som de importerat ett US fenomen utan att att anpassa det till svenska verkligheten.
Vadå "Black Lives Matter"? Har någon påstått något annat? Jag fattar att det finns KKK rednecks i amerika, men här finns bara SD, och det är inte ens rasism utan migrationspolitik.
Riktiga svenska dödsrasister är väl ganska sällsynta?

Eller är det bara USA de protesterar emot?
Citera
2020-06-06, 11:09
Medlem
På nyheterna idag:
Globalistkommunisten dollarmiljadären George Sorros sponsrar BLM rörelselsrna med 100 miljoner dollar via f.d Basketspelaren Michel Jordan som förkläde.
Senast redigerad av Bajsolle2 2020-06-06 kl. 11:12.
Citera
2020-06-06, 11:14
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Det känns som de importerat ett US fenomen utan att att anpassa det till svenska verkligheten.
Vadå "Black Lives Matter"? Har någon påstått något annat? Jag fattar att det finns KKK rednecks i amerika, men här finns bara SD, och det är inte ens rasism utan migrationspolitik.

Ett jävla svammel är vad det är.Komplett svammel för hjärndöda utan sysselsättning .
Pk och vänster idioter.
Citera
2020-06-06, 11:17
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:

Ja det är knappast nynazister man varnar för när tjejer går igenom parker på kvällarna.
Citera
2020-06-06, 12:11
Medlem
-DaRude-s avatar
Med tanke på att unga, naiva vänsteraktivister tror att de är odödliga och alltid har rätt (och därmed inbillar sig att inget kan skada dem) så skulle det inte förvåna om de försökte storma och ta sig in på amerikanska ambassaden i Stockholm, skrika, klottra och kasta skit på personalen och den ståtliga byggnaden. Känslorna styr och något konsekvenstänk har de ju inte.

Men då kommer soldaterna agera och alla vet ju att amerikanska ambassader är inte som alla andra. De är tungt beväpnade för strid och de har all rätt enligt lag att öppna eld mot inkräktare om de uppfattar ett hot, för det är i sak en krigsförklaring mot USA.
Citera
2020-06-06, 12:16
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:

Frågor jag ställer mig också i allt detta. Vi är inte som USA. Poliser här blir inte skjutna ngt som i USA är otroligt mycket vanligare.folk blir inte skjutna av poliser heller, som i USA. Vi har heller inte denna typ av rasmotsättning här. Alltså mellan svarta o vita. Vi har den enligt BLM rörelsen men i verkligheten nej. Konflikten i Sverige ligger mellan ”mena” och svenskhet/svenska värderingar på ett annat plan. Inte polisvåld gentemot mena specifikt pga av ”ras”
Riktiga rasister i Sverige är sällsynt tror jag. Allt blir så jävla upp och ner vänt i denna debatt,,t ex mena människors rasism mot svenskar är mycket större och ett mycket allvarligare problem. Och exakt i Sverige - ingen har sagt att black livets dont matter. Det är som att protestera med parollen ”rödhåriga har också rättigheter i Sverige!”

Plus: vi har en helt annan befolkningssammansättning här jmfrt m USA. Man kan inte bara ta det rakt av. Tror att många hänger på det här för att ställa till kaos och ventilera helt annan ilska och ge utlopp för ligistfasoner...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in