Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymFegis2
Höj dig, inga mer halmgubbar nu svara bara på frågorna. Jag besvarade ditt påstående om att bli skjutna av polisen.
Och du besvarade inte min fråga, om du på riktigt tror att negrer blir arkebuserade och skjutna enbart för att de är negrer?
Jag förklara vad du inte förstod och gick missförstå, jag förklarat nu och nu svarar du eller som nu säger inget.
Ja, vissa blir mördade, var det oklart på nått sätt?
Men har upplevt en hel del svart och vitt här, undra varför(inte hellerr en ordvits)
Citat:
Ursprungligen postat av
Bassiehof
Konstigt att ingen, efter Gatling Rolfes shooting spree, talar om suicide by cop .
Genom sen kvävas över 8 minuter som med Floyd?
Verkar som du missat nått här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mash08
Du är ju helt hopplös att diskutera med.
Floyd blev ombedd att sätta sig i bilen, men kom med ursäkten att han var klaustrofobisk och därför inte ville sitta i bilen. Men att sitta i förarsätet i sin egen bil var inga problem
Ingen person ska mördas eller utsättas för mer kraft än nödvändigt i ett polisingripande. Jag är helt emot att Floyd dog i förvar av polisen, det är fruktansvärt att Derek pressade sitt knä på Floyds nacke i 8 minuter och att Floyd dog. Fruktansvärt.
Ska jag utveckla mer så att du slipper fråga ännu en gång?
Att motsäga sig polisens order efter att man begått brott är ju höjden av idioti. Sätt dig i bilen, erkänn brottet och gå vidare i livet. Tjänar ingenting på att säga emot.
Floyd kunde inte sitta i bilen, och sen tog då polisen beslutet och mörda honom genom strypa syresättningen till hjärnan?
Kan du förklara det med logik?
Och vi får tillägga inget motstånd på marken, låg på magen och med handklovar på och bakom ryggen.
Låter som du vill glömma nått här, och vad faan skulle det ens spela för roll om han sparkade ut rutan och sen ligger stilla på marken i över 8minuter?