Citat:
Håller med dig om mycket. Orsaken gissar jag att man hittar i Frankfurtskolan och kulturmarxismen med allt vad den innehåller. Det finns en grupp människor som varit väldigt tongivande på alla plan under 1900-talet och som fortfarande tillåts styra väst. Det är dessa man behöver ta itu med. De förgiftar våra sk folkvalda och MSM och styr därigenom samhällsdebatten/utvecklingen.
Jag undrar det. Medvetenheten ökar lavinartat skulle jag säga, även om jag tycker att det går för sakta. Oavsett om det briserar i Sverige eller i annat västland först så kommer det sprida sig, likt arabiska våren. Man spår att huspriserna kommer rasa 20%, men det är ingenting mot om en miljon svenskar skulle välja att sälja sitt hur/lägenhet och lämna landet. Då kommer priserna krascha. Hur gör man då? Lämna landet med miljonskulder? Är man ens välkommen i ett annat land? Vad återstår då? Brutalt våld. Jag tror på den konservativa högerrörelse som fått fäste och fått fart över hela Europa de senaste åren. Det är bara början. Min gissning och förhoppning är att vi repatrierar 2-3 miljoner invandrare inklusive andra och tredje generationen. Jag ska inte specificera vilka utan vänder på det och säger att assimilerade invandrare som jobbat i ett riktigt jobb, gjort rätt för sig och inte varit bidragsberoende, varit hederliga, lärt sig språket och anammat svensk kultur, värderingar och traditioner nog inte kommer behöva oroa sig särskilt mycket. Jag gissar att dessa är relativt få.
Snack. Ta du och googla på "vikingatiden" och "fria kvinnor" så kan du förkovra dig.
Månggifte har jag aldrig hört talas om och jag utgår från att det är kulturmarxistisk historierevisionism. Att ha frillor betraktar jag inte som månggifte.
Jag undrar det. Medvetenheten ökar lavinartat skulle jag säga, även om jag tycker att det går för sakta. Oavsett om det briserar i Sverige eller i annat västland först så kommer det sprida sig, likt arabiska våren. Man spår att huspriserna kommer rasa 20%, men det är ingenting mot om en miljon svenskar skulle välja att sälja sitt hur/lägenhet och lämna landet. Då kommer priserna krascha. Hur gör man då? Lämna landet med miljonskulder? Är man ens välkommen i ett annat land? Vad återstår då? Brutalt våld. Jag tror på den konservativa högerrörelse som fått fäste och fått fart över hela Europa de senaste åren. Det är bara början. Min gissning och förhoppning är att vi repatrierar 2-3 miljoner invandrare inklusive andra och tredje generationen. Jag ska inte specificera vilka utan vänder på det och säger att assimilerade invandrare som jobbat i ett riktigt jobb, gjort rätt för sig och inte varit bidragsberoende, varit hederliga, lärt sig språket och anammat svensk kultur, värderingar och traditioner nog inte kommer behöva oroa sig särskilt mycket. Jag gissar att dessa är relativt få.
Snack. Ta du och googla på "vikingatiden" och "fria kvinnor" så kan du förkovra dig.
Månggifte har jag aldrig hört talas om och jag utgår från att det är kulturmarxistisk historierevisionism. Att ha frillor betraktar jag inte som månggifte.
Jag gillar ju ditt positiva jag. Bäst är dock att tänka såhär, tror jag, därför att det ger oss tid.
Vi kommer inte ha de 3 miljonerna att ha att ta itu med utan istället 7 miljoner eller 10 eller hur många som helst. Då kan bara en liten del av Sverige återerövras och återerövras såsom Israel skapades. Sverige borde fortfarande kunna bli större än Småland (som är av Israels storlek) men ett svenskt Sverige kan åter existera, bakom murar och vapen (som tills 1989 ansågs fullt normalt även här för varje nation att kännetecknas av).
Lustigt. Sverige var litet på medeltiden. Vi hade inte ens Härjedalen och vi hade bara en del av Finland. Sedan var vi störst 1658. Därefter har landet bara blivit mindre och mindre. 1809 försvann östra rikshalvan. Nu håller resten på att försvinna.
Har äldre, och yngre, pk-bekanta jag kan prata om detta med. Blir intressant därför att senaste mötet, då blev jag förbannad och bara stövlade därifrån. Klarade inte av den gemenskapen, fick äntligen nog och det skar sig.
Högerrörelsen är här och kommer inte försvinna. Det är ett som är säkert. Sådana som vi, vi går ju inte tillbaka.
.