2022-06-15, 17:47
Medlem
brajzillas avatar
Arne the mongoloid big dick playa del 10

BAAAAAM! Arne vaknade tokspeedad och cyklade ner till förorts-Ica med sin mongocykel som hade 42 ringklockor och 35 reflexer och varningsljus. Idag var det nämligen den stora dagen med D det vill säga löneförhandlingar!!!!!! Arne hade legat och drömt hela helgen om hur mycket han skulle begära... skulle han kräva 42 000kr, 87 000kr eller 180 000kr mer i månadslön!? Han hade efter noga och klokt övervägande landat i det sista alternativet. Nu såg han livet framför sig mongo-hoesen skulle fan flockas omkring honom på serviceboendet och han skulle sitta där som värsta jävla scarface helt nonchig medans mongo dregglet rann ner för dom feta kinderna, glasögonen skulle imma igen när mogge-fnasken tryckte upp sina orakade pissluktande kön med stringtrosorna i näsan på honom! "vem fuck är det som har power nu då!? jävla arbetsförmedlingenkärringen Kerstin!!!!????" tänkte Arne för sig själv och hånlog ett elakt litet mongoleende.

Han parkerade sin kromosomfarkost och blippade värdsvant in sig med passerkortet via personalingången, slängde ifrån sig väskan och ytterkläderna och traskade in. Direkt hördes Hassans ljuva stämma:

-Eeey Arne... din jävla fuckin jävla horunge kan du komma in till mig vänligen!?
-Jag kommer Hassan! ropade Arne världsvant och oblygt.
-Jo kom in och sätt dig Arne! Arne staplade in som en rövknullad kamel och satte sig.
-Arne Arne Arne.... vi skulle ju prata lite lön och skit förstår du!? sa Hassan.
Arne nickade...

-Och som du vet.... Hassan avbröt sig. -skulle du kunna stänga kontorsdörren!? Arne reste sig som en sengångare med hemorrojder och släpade sig bort till dörren och stängde... men han tänkte för sig själv "shit Hassan vill inte att nån ska höra, det här blir fan kromosomjackpott x5!!!"
Hassan fortsatte: -Jo du Arne min fyrfota vän! nu är det såhär att vi ska ju löneförhandla! Arne kände hur pulsen steg nu äntligen är det dags!!!!!
-Och eftersom jag märkt hur fucking hårt du slitit den senaste tiden och jag har sett allt du gjort så skulle jag inte ha något emot att höja din lön med 12.50 plus att du får fetaste prenumeration på tidningen "knasen"!
Hassan sträckte fram handen och log sitt varmaste hjärtligaste leénde, Arne blev helt stel i kroppen...
men Hassan tillade snabbt -givetvis får du också sno hur mycket vantar och skit och suga på ur kvarglömtlådan och äta så mycket skämd frukt du orkar med mannen!!! Arne bara satt och blinkade i sin stol och kände hur stroken kom allt närmare... Hassan reste sig, gav honom en t-shirt med texten "im a winner" tog Arne i handen och ledde ut honom från kontoret.

Arne gick helt paralyserad till fikarummet och sjönk ner i en stol med ett hårt grepp om t-shirten. Han tittade ut i intet... efter cirka 15min var det som det bara sa klick i mongohjärnan och tanken kom "jag ska ta mig fan yxa ihjäl den jäveln och göra kebab av fanskapet!" Arne skrattade ett ondskefullt galet skratt medans alla i fikarummet tittade på honom undrandes. Bertil det lilla peddospöket dök upp på hans axel och dansade och sjöng "glööööm inte att det ska vara het het sås baby! och yeah!"
-Men fuck off! har ni inga barn att förgripa er på i peddohelvetet eller!? skrek Arne
-Men gissa två ggr dunder-mongo det är ju ett individuellt helvete liksom! här finns bara medelålders kärringar med migrän och arbetsskador...
-Så intressant... sa Arne sammanbitet
-Men va grinig då mongohora! väste Bertil och försvann.

Arne hade nu bestämt sig Hassan måste dö och först då kan han ta över makten i butiken och förtrycka, våldta, skära ner folks löner!!! han skrattade högt medans ögonen rullade i skallen på honom där han satt som i trans och runkade mongodicken helt öppet...
Senast redigerad av brajzilla 2022-06-15 kl. 17:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in