2020-05-26, 21:37
Medlem
VonAcnes avatar
Nej han är inte från Hammarstrand. Och nej tveksamt om han tröck upp nåt alls på honom.
Smeknamnet har han sedan han var liten.
Tror han skulle "laga" en TV.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Vad kommer smeknamnet ifrån?
Är han från Hammarstrand?
Är det killen som Stef*n C*rlsson tröck upp en hammare i?
Citera
2020-05-26, 21:56
Medlem
Jag är helt med på mammans del i sin sons livsöde men han har väl ändå en pappa också? Vad jag har förstått av information som framkommit här i tråden så är väl enda skillnaden mellan mamman och pappan att han ryckt upp sig på senare dagar eller? Kemisk kastrering, alternativt uppvisat examensbevis i barnuppfostran kanske skulle vara något att införa?
Citera
2020-05-26, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten2.0
Jag är helt med på mammans del i sin sons livsöde men han har väl ändå en pappa också? Vad jag har förstått av information som framkommit här i tråden så är väl enda skillnaden mellan mamman och pappan att han ryckt upp sig på senare dagar eller? Kemisk kastrering, alternativt uppvisat examensbevis i barnuppfostran kanske skulle vara något att införa?

Fel. Pappan slutade droga och flyttade från den här pundarstan för att finnas för sonen, och ge honom bättre möjligheter i livet, och har varit ren i jävligt många år nu...
Citera
2020-05-26, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMEsO
Fel. Pappan slutade droga och flyttade från den här pundarstan för att finnas för sonen, och ge honom bättre möjligheter i livet, och har varit ren i jävligt många år nu...

Okej, men det verkar ju ha gått sådär ändå?!
Citera
2020-05-26, 22:39
Medlem
Citat:

Skulle väl inte säga en jävla många år... när jag umgicks med bobban för några år sedan så träffade jag hans pappa och då var han påtänd och skulle sälja benzo. Men nåt år har han varit ren iaf, men inte "jävligt många år"
Citera
2020-05-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten2.0
Okej, men det verkar ju ha gått sådär ändå?!
Vad menar du att han mer kunde ha gjort? Att mamman.lockar sonen med droger och drar med honom på pundrace, kan ingen annan än den sk mamman stå till svars för!
Citera
2020-05-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whiteNpure
Skulle väl inte säga en jävla många år... när jag umgicks med bobban för några år sedan så träffade jag hans pappa och då var han påtänd och skulle sälja benzo. Men nåt år har han varit ren iaf, men inte "jävligt många år"
Många år jo
Citera
2020-05-26, 22:54
Medlem
Citat:
Vad menar du att han mer kunde ha gjort? Att mamman.lockar sonen med droger och drar med honom på pundrace, kan ingen annan än den sk mamman stå till svars för!

Absolut ska mamman stå till svars för den delen, och pappan får väl då istället stå till svars för att han tillät sonen att följa med på dessa pund-race?
Citera
2020-05-26, 23:12
Medlem
Gamebreds avatar
Lustigt hur liten plats Hannes får i en tråd som handlar om hans försvinnande.

Det borde räcka att konstatera att hans föräldrar gett honom kukiga förutsättningar och sedan fokusera på vad som kan ha hänt honom nu.

Köp en sandsäck och ta ut aggressionerna på den istället för att använda Hannes som svepskäl.
Citera
2020-05-26, 23:37
Medlem
Ingen som hört hur söket i helgen gick? Blir det fler sök?
Citera
2020-05-27, 00:34
Medlem
👏👏👏
Citera
2020-05-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamebred
Lustigt hur liten plats Hannes får i en tråd som handlar om hans försvinnande.

Det borde räcka att konstatera att hans föräldrar gett honom kukiga förutsättningar och sedan fokusera på vad som kan ha hänt honom nu.

Köp en sandsäck och ta ut aggressionerna på den istället för att använda Hannes som svepskäl.
👏👏👏
Presis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in