2006-04-17, 17:53
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuhj
du menar väl från toppen till botten? *anmärker*

Nej man börjar att fylla i från botten av tåget och spaggar upp till toppen...

Du tycker att man ska direktöversätta det engelska top 2 bottom. Men jag har aldrig hört talas om någon som börjar sin piece högst upp och avslutar längst ner...om dem inte använde en raketmotor på ryggen och flög runt för då kvittar det.
Citera
2009-05-06, 17:52
Medlem
Har alltid undrar vad tvåor står för xD
t.ex. cope2, can2 m.m.
vet att ettor e såkallade ones alltså e ensam tag som inte ingår i ett crew utan är din egen... men tvåor?!
Citera
2009-05-06, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rikk1
t.ex. cope2, can2 m.m.
vet att ettor e såkallade ones alltså e ensam tag som inte ingår i ett crew utan är din egen... men tvåor?!
ingenting alls i många fall..
Citera
2009-05-06, 18:00
Medlem
art_s avatar
Citat:
t.ex. cope2, can2 m.m.
kan vara olika... för lade man ju till det gatunumret man bodde på, t.ex. Taki 183. vissa fall kan det funnits någon innan som skrivit samma sak och man är number two.
Citera
2009-05-06, 18:17
Medlem
delincuentes avatar
Citat:
t.ex. cope2, can2 m.m.

Har för mig att det redan fanns en kille som körde cope när cope2 började. därav 2an.

eller så är jag helt ute och cyklar.
Citera
2009-05-06, 18:27
Medlem
Uruguayo42s avatar
Antagligen så fanns den redan en liten Cope i kvarteret.
OT: Funderade lite på att det inte finns några 3r. Typ, så att säga, Cope3 eller Can3 eller Cas3. Ja.
Och att köra Quetwo skulle kännas väldigt konstigt. Kanske helt enkelt är så att man inte "tar" en tag från någon som är stor?
Citera
2009-05-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
Har för mig att det redan fanns en kille som körde cope när cope2 började. därav 2an.

eller så är jag helt ute och cyklar.

har också hört det

fast har för mej att han skrev typ kope eller kop typ
Citera
2009-05-06, 22:15
Medlem
parkråttas avatar
2:an betyder egentligen inget. Samma som att vissa kör nummer efter sina tags som betyder något för dem(exempelvis födelseår, eller som en dude berättade för mig för ett tag sedan att han körde nummret på den buss som var den första han tagade), medans vissa bara kör en siffra efter som de gillar.
Citera
2009-05-06, 22:51
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaans
har också hört det

fast har för mej att han skrev typ kope eller kop typ
Cap?
Citera
2009-05-06, 22:54
Medlem
detta kanske inte hör hit men vad betyder HFU ? står typ överallt i min lilla stad kan det vara hotet från underjorden ? :P
Citera
2009-05-06, 22:58
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myggztore
detta kanske inte hör hit men vad betyder HFU ? står typ överallt i min lilla stad kan det vara hotet från underjorden ? :P
Hotet från underjorden?
Citera
2009-05-06, 23:44
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myggztore

Det är nog dom .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in