I sann anda måste jag få dina tankar att landa. Du ska ej blanda namn och ting.
Det räcker nu med svenska medelklassmiffon som ska utmärka sig med efterblivna, unika, svårtydda namn. Det är sååå JÄVLA fånigt. Ej riktat mot trådstartaren utan rent generellt. Inte en jävel bryr sig eller imponeras av eran tillgjordhet. Lägg ner. Döp era barn till något normalt, traditionsburet. Z istället för S, W istället för V och annat jävla larv. Det ska vara så unikt och tillkrånglat som det någonsin går och det återspeglar så väl det narcissistiska samhälle vi lever i.
Jag tänker bara när man hör många av dessa namn, guuud vad dessa barn, när dom blir vuxna, kommer avsky sina fåniga namn som deras föräldrar valde.
Ja, jag tycker det låter lite konstigt. Men det är inte ett hemskt namn. Säkert mer att man är ganska ovan vid det? Har hört talas om en som heter Ananda tidigare och efter att man vande sig vid det lät det inte konstigt längre.
Ja, jag tycker det låter lite konstigt. Men det är inte ett hemskt namn. Säkert mer att man är ganska ovan vid det? Har hört talas om en som heter Ananda tidigare och efter att man vande sig vid det lät det inte konstigt längre.
Nu måste jag bara fråga, den här Ananda, det var väl en mansperson?