Det är så att jag och några kompisar har varit på Boda Borg i Torpshammar ett antal gånger nu och vi har klarat alla banor utom superbanan. Vi har klarat första rummet men inte det andra. Dom gjorde om det andra rummet i fiol så därför vet vi ingen som vart där senaste året och kan hjälpa oss med den banan.
Finns det någon snäll själ här som varit på Boda Borg i Torpshammar och klarat åtminstone andra rummet på superbanan eller kanske till och med alla rummen. Isåfall får ni jättegärna berätta hur många rum det är och hur man klarar dom för vi är desperata för att klara superbanan så vi äntligen kan ha klarat alla rummen.
Andra rummet ser ut så att det är en tavla med en trea och en fyra. När man går in i rummet lyser aningen trean eller fyran. Sen finns det sex olika rattar med symboler runt. Man ska alltså vrida rattarna till rätt symboler beroende på om det är trean eller fyran som lyser. Om ni har varit i det här rummet förstår ni nog vad jag menar.
Är det någon som löst tredje rummet i superbanan än? Jag och några kompisar har suttit fast där i några år och undrar om det är någon snäll själ som vet hur man ska göra?