Igår så surfade jag för första gången på flugsvamp3 och var väldigt amazed över utbudet av eva och andra droger. Dem tar ju endast emot bitcoin och kan någon vänlig själ förklara hur bitcoin fungerar och vilken bitcoin tjänst som är mest anonym.Vill ju inte bli tagen av polisen direkt.
Det verkar finnas en guide på flugsvamp3 men den verkade lite luddig och i min profil syns det en insättningadress, hur fungerar den?
Hej
Vill inte råda dig att köpa några droger alls men hur Bitcoin fungerar så är det ganska enkelt.
Det finns flertalet ställen som säljer BTC antingen genom konto eller Swish.
Du har ju Coinbase och Localbitcoin för att nämna några, bara att skapa konto och köpa BTC eller vilken liknande.
Själv så skaffade jag Wirex för att kunna ta ut pengar i en vanlig bankomat samt kunna ha alla valutor på ett konto som inte staten ser in på, men främst för att kunna skicka kryptovaluta.
Men hoppas att du vet att dessa sidor du nämner är väl övervakade och läggs ner eftersom samt att Postnord inom snar framtid kunna gå igenom misstänkt post.
Skaffa ett i logg på localbitcoin, du kan swisha till en säljare med hur mycket du vill köpa.
Tänk att köpa lite extra då det är en liten avgift när du skickar från localbitcoin till fs.
Insättningsadress hittar du på fs och lägger in i localbitcoin.
Sedan laddar du ned kleopatra för att kryptera din adress vid beställning hos fs.