2006-04-10, 01:50
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SajberSune
Skänk en tanke till dom stackars medlemmar som fortfarande är utestängda från inloggning. Admin2 gjorde detta igår vid 17-tiden i sin tråd, men det hjälper föga för alla utestängda. Sådant här är aningen riskabelt för ett forum, fortsätter det att strula in på veckan så gissar jag att en del tröttnar och söker sig åt annat håll. Tålamod är en bristvara, och icke-fungerande nätsajter hamnar snabbt i riskzonen.

Dessutom märker man att det inte är lika mycket ös som vanligt, eftersom så många inte kan logga in.
Citera
2006-04-10, 01:57
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SajberSune
Skänk en tanke till dom stackars medlemmar som fortfarande är utestängda från inloggning. Admin2 gjorde detta igår vid 17-tiden i sin tråd, men det hjälper föga för alla utestängda. Sådant här är aningen riskabelt för ett forum, fortsätter det att strula in på veckan så gissar jag att en del tröttnar och söker sig åt annat håll. Tålamod är en bristvara, och icke-fungerande nätsajter hamnar snabbt i riskzonen.
jag kan säga så att admin2 gör allt han kan och lite till för att försöka ordna upp detta och förhppningsvis sker det snart
Citera
2006-04-10, 12:29
Bannlyst
Nu går det ju lite väl fort istället.. Hinner ju knappt läsa..
Citera
2006-04-10, 12:32
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Nu går det ju lite väl fort istället.. Hinner ju knappt läsa..

Everybody's got an issue..

Går det inte för sakta så går det för snabbt, och vice versa. Och går det exakt lagom så finns det någon annan som inte är nöjd.

Ja, vad ska man säga..

Citera
2006-04-10, 12:38
Medlem
Erk Swedes avatar
sakta

Att man nästan inte kan öppna siten för att det är segt kan man väl ha förståelse för,när det byggs om .
men när man försöker logga in (och slår rätt kod) får att "någon försökt logga in för många gånger och att man ska vänta en kvart innan nästa försök,och då är det liakdant....
då blir man liteee upprörd.
men nu gick det ju fint i varje fall
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här