2008-01-10, 14:43
Medlem
Pjosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillam1
hjälp mig med ett namn det är lite bråttomt namnet va en kompis som tyckte
gymgrossisten och ordet gym är sönder tjatat jag säljer kostillskott tränings produkter och är pt aalltså protien och kreatin olika sånna produkter

Hjälp mig att hitta på ett namn och snygg logg ska va klart till tisdag jag har jobbat 17timmar om dan 3veckor helt slut nått hjärnan är kokt tack så hemskt mycket i förväg

Lär dig använda punkter och kommatecken. Det låter som en hetsig unge på 14 år har skrivit det där.
Citera
2008-01-10, 14:47
Medlem
e-frees avatar
Väldigt många som ska ha logos färdiga helt plötsligt.

Citat:
Hjälp mig att hitta på ett namn och snygg logg ska va klart till tisdag jag har jobbat 17timmar om dan 3veckor helt slut nått hjärnan är kokt tack så hemskt mycket i förväg

Någon uppgift du har men inte orkar göra själv?
Citera
2008-01-10, 17:04
Bannlyst
Logo tävling till yoump3

Hej jag har precis byggt färdigt min hemsida http://yoump3.org/ skrev en tråd tidigare om den.

Men är inte nöjd med logon och jag suger på foto program så tänkte om det fanns någon här på fb som skulle vilja hjälpa till lite? och slå ett slag för fri fildelning på samma gång!

du bestämmer helt hur logon ska se ut, men ska ha något med sidan att göra!

Tack
Citera
2008-01-10, 17:57
Medlem
aivas avatar
Ännu en logo-förfrågan

I vanlig ordning finns det noll spänn i budget till att plocka fram vettig logotyp. Tänkt att "det fixar jag själv" hela tiden. Tyvärr kör jag fast och suger verkligen på att plocka fram något vettigt till oss själva. Och med tanke på att det faktiskt dyker upp en hel del trevliga logotyper i de andra "fixa en logotyp till mig"-trådarna så vore det riktigt trevligt om folk ville bita i ännu en sådan tråd.

Efterlyser därför hjälp med logotyp till ett företag som pysslar med cafédrift. Företaget ligger i skåne och heter Sydpunkt. Logan ska användas i all vår marknadsföring (web&tryck). Helst ska den vara svart/vit. Finns ingen grafisk profil eller liknande - dock använt mycket svart&vitt tidigare samt fonten "cooper black".

Ligger som sagt inga pengar i potten men en fika kan det bjudas på om du trixar fram något klockrent! Eller bara lyckas beskriva det mest klockrena förslaget...
Citera
2008-01-10, 20:03
Medlem
min loggo

är mitt företagsnamn vill ha hjälp med mitt företagsnamn och . komman och sånt och min stavnin slutade skolan i 6klass därför har jag inte den kunskapen och den det stör läs inte så slipper ni bry er.jag skulle gärna villa hahjälp med förslag på namn till mitt företag
Citera
2008-01-10, 20:05
Medlem
djues avatar
http://img221.imageshack.us/my.php?image=fbse7.jpg

Självklart finns det mycket att jobba och finslipa på men annars blev jag rätt nöjd

sen så vet jag ju inte riktigt vad du är ute efter heller
Senast redigerad av djue 2008-01-10 kl. 20:12.
Citera
2008-01-10, 20:09
Medlem
Tacoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillam1
är mitt företagsnamn vill ha hjälp med mitt företagsnamn och . komman och sånt och min stavnin slutade skolan i 6klass därför har jag inte den kunskapen och den det stör läs inte så slipper ni bry er.jag skulle gärna villa hahjälp med förslag på namn till mitt företag

Lite off topic men exakt hur pantad måste man vara får att bli utslängd från skolan i sjätte klass utan att kunna använda punkt och stor bokstav?
Citera
2008-01-10, 20:42
Medlem
Försöker lära mig Illustrator lite bättre, så jag gjorde ett snabbt försök...

http://pici.se/pictures/mfghFALsp.jpg
Citera
2008-01-10, 20:43
Medlem
Just det, svartvit skulle den vara...men jaja, det kan jag fixa till om det behövs...
Citera
2008-01-10, 21:24
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyström
Gjorde en liten ändring på texten, kanske inte blev bättre, vad vet jag?!

http://i6.tinypic.com/73fh6aw.jpg

Gör din logtyp i lite roliga färger. Det ser ut som Börjes Begravningsbyrå nu.

Edit - Fast jag måste ju säga att logtypen var snygg på sitt sätt. Ta mig inte på fel sätt nu.
Citera
2008-01-10, 22:41
Medlem
Gjorde några snabbisar!
Jag gillar nummer 3 bäst.

http://img405.imageshack.us/img405/8906/yoump3logosyr4.jpg
Citera
2008-01-11, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Gör din logtyp i lite roliga färger. Det ser ut som Börjes Begravningsbyrå nu.

Edit - Fast jag måste ju säga att logtypen var snygg på sitt sätt. Ta mig inte på fel sätt nu.
Vi har ju alla olika uppfattningar om vad som är snyggt och inte. Jag tycker det är stilrent och snyggt med grafik som är minimalistisk. Ok, kanske inte all grafik, viss kan faktiskt vara snygg med massa kaos. Men logotyper tycker i alla fall jag ska vara enkla och behagliga att se på. Massa skrikiga färger tycker jag får det att se billigt ut. Svårt att förklara kanske, men hur som haver, jag gör efter min smak! Eller om "beställaren" begär att få det på ett speciellt sätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in