Har ett projektarbete. Jag och mina polare ska göra musik. Electro house, dubstep, drum & bass eller något. Tänkte döpa själva "bandet" ganska spontant till Lanfrilla och vi behöver en logotyp. Inga speciella tankar har vi än så gör vad ni vill
Hejsan, lånar min kompis flashback då jag vill ha hjälp med en bild. Är bara så simpelt att jag vill ha en bild utskuren så jag kan andvända den som klubbmärke i fifa utan att ha märket i en vit fyrkant. Och då jag inte har några program och inte orkar sitta och skära ut i paint skulle väl någon vänlig person har kunna ta sig några sek att hjälpa mig. tack.
Fast i mitten kan man göra nå kul med en dalahäst så det ser lite "bad-ass" ut, och det ska stå "Sons of Krökarbacken" och "Dalarna Original" . Vore riktigt jävla kul om någon kunde fixa något coolt åt oss
Vet inte om detta blir rätt då jag inte behöver hjälp med någonting grafisk.
Har postat en t-shirt design på threadless men jag tycker det går lite trögt med rösterna och vill gärna se att det händer lite mer!
Gå in och rösta eller släng en kommentar vettja!
Vet inte om detta blir rätt då jag inte behöver hjälp med någonting grafisk.
Har postat en t-shirt design på threadless men jag tycker det går lite trögt med rösterna och vill gärna se att det händer lite mer!
Gå in och rösta eller släng en kommentar vettja!
Nej det blir inte riktigt rätt, hade namnet på tråden varit "Snälla rösta på mig så jag vinner en present" isåfall hade det förmodligen varit rätt tråd att posta i.
Tänkte höra här om någon kunde göra en clan-bild till mig! Har försökt lite själv men tror nog att jag är sämst i världen med att använda photoshop eller liknande program.
Så om någon skulle kunna göra en bild med den här bakgrunden: http://www.hiwtc.com/photo/products/14/00/10/1007.jpg
Clan-namnet är då.. "team.hINkLaLLiZh" Skulle verkligen uppskattas, tänkte att texten skulle vara uppe till vänster och feel free att göra texten som ni vill!
Har börjat leka lite i Pencil Animation och vill nu spara mitt projekt som en film, eller helt enkelt bara spara det som en fil så jag senare kan öppna upp det och fortsätta. Problemet när jag försöker spara det som en film är att jag får felmeddelandet "Not supported yet on this platform...", filmen vill sparas i .MOV och det är det enda alternativet. Någon som har något bra råd?
Väljer jag "save as" för att spara projektet för att senare kunna öppna upp det igen sparas det i en fil som inte senare kan öppnas i Pencil Animation.
Fast i mitten kan man göra nå kul med en dalahäst så det ser lite "bad-ass" ut, och det ska stå "Sons of Krökbacken" och "Dalarna Original" . Vore riktigt jävla kul om någon kunde fixa något coolt åt oss
Fast i mitten kan man göra nå kul med en dalahäst så det ser lite "bad-ass" ut, och det ska stå "Sons of Krökarbacken" och "Dalarna Original" . Vore riktigt jävla kul om någon kunde fixa något coolt åt oss
Jag skulle vilja fråga er om det är någon snäll själ som har lust att pyssla ihop en snygg header?
Den ska vara ca 1000x200px och texten Carlssonweb, små/stora bokstäver som ni väljer själva skall vara med.
Skulle vilja att färgerna var svart/vit, silver eller krom aktiga , metallic.
Skulle vara grymt tacksam till den som kan pilla fram en "good looking header" ;D
Jag skulle vilja fråga er om det är någon snäll själ som har lust att pyssla ihop en snygg header?
Den ska vara ca 1000x200px och texten Carlssonweb, små/stora bokstäver som ni väljer själva skall vara med.
Skulle vilja att färgerna var svart/vit, silver eller krom aktiga , metallic.
Skulle vara grymt tacksam till den som kan pilla fram en "good looking header" ;D
Tack på förhand!
Mitt förslag.. med text i någon färg som du gillar?