Hej!
Tänkte se om någon här kan fixa en logotype till min hemsida/blogg.
Namn: 1336.se
Stil: Professionell/Clean.
Färger: Limegrön med och valfritt användande av mörkgrå/vit
Bakgrund: Genomskinlig
Filtyp: psd
Storlek: Jobba så stort som möjligt så jag kan använda den i olika storlekar.
Betalning: 100kr garanteras om jag skulle komma att använda loggan, jag tycker dock att bra jobb ska belönas så gör du en logga jag verkligen gillar kan jag ge dig flera gånger den summan.
Övrigt: Lägg gärna till en slogan vid loggan. Vad det står spelar ingen roll, jag kommer byta detta när jag kommit på en slogan. Väldigt gärna någon form av bildlogotype också. Den kan väl se ut hur som helst egentligen men man får gärna tänka på utveckling/framåtsträvande etc när man ser den. Bildlogotypen ska gå att använda ensam eller ihop med texten.
Sidan ligger uppe:
http://1336.se
Btw. Kan även efterlysa ett set banners-mallar.
Storlek: 940x300
Färger: Mörk gråskala, limegrön, vit.
Utförande: En större centrerad text, gärna med någon cool effekt. Mörkare i kanterna för att skapa avskärmning, texten ska gärna se ut att vara spotlightad typ.
Övrigt: Jag kommer använda en mängd sådana här framöver, så ni får gärna göra flera stycken.
Eftersom jag inte är direkt aktiv Flashback användare kan det bli så att jag glömmer bort tråden, svarar jag inte efter att ni postat ert resultat så kontakta mig via min sida.
Kan också passa på att slänga ut en liten ansökan efter en webdesigner som kan customizera min hemsida lite, eftersom detta är fel forum väljer jag att inte gå in på detalj, kontakta mig istället för mer info. Kan betala ca 100-200kr/h beroende på erfarenhet etc, skulle gissa på att det är ca 10h arbete jag är efterfrågar.
TIA