2010-11-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anycon
Bara om man har ett franskt nummer.
Har fixat screenshots på 2/3 medlemmar, ska fixa den sista!
Citera
2010-11-20, 21:44
Medlem
Anycons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durlol
Har fixat screenshots på 2/3 medlemmar, ska fixa den sista!

Dög inte dansmanges?
Citera
2010-11-20, 22:08
Medlem
Kinman.s avatar
Då jag inte är särkilt bra med photoshop och liknade, så skulle jag behöva hjälp med en bild till en hemsida/forum som jag håller på med. Skulle behöva hjälp med en main logo. Temat är pyroteknik etc.

Skulle vara bra om ni kunde göra något grymt av denna bild:
http://img14.imageshack.us/img14/4375/tjallatjalla.png

Men om ni känner att ni kan göra något bättre utan den bilden som mall går det också bra.

Väldigt tacksam om någon skulle kunna hjälpa mig med detta.

Tackkk//Kinman
Citera
2010-11-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anycon
Dög inte dansmanges?
Fel stavat och för lite färg. Om det skulle kunna justeras skulle jag gärna ta den, får jag använda den överallt då? Typ youtube, facebook etc.?
Citera
2010-11-20, 23:34
Medlem
dansmanges avatar
Citat:
Fel stavat och för lite färg. Om det skulle kunna justeras skulle jag gärna ta den, får jag använda den överallt då? Typ youtube, facebook etc.?

http://data.fuskbugg.se/dipdip/snowflakes2.jpg

Sådärå kanske? För mig får du använda den.
Citera
2010-11-20, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansmange
http://data.fuskbugg.se/dipdip/snowflakes2.jpg

Sådärå kanske? För mig får du använda den.
Den blev GRYM! Men så jag har alla rättigheter till bilden etc. och jag slipper få nå copyright stämmning? Haha
Citera
2010-11-20, 23:57
Medlem
Kinman.s avatar
Citat:
Den blev GRYM! Men så jag har alla rättigheter till bilden etc. och jag slipper få nå copyright stämmning? Haha

Du kan va lugn. Om det nu skulle va copyright skyddad tror jag inte dom skulle ge sig på en okänd liten klan
Senast redigerad av Kinman. 2010-11-21 kl. 00:01.
Citera
2010-11-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinman.
Du kan va lugn. Om det nu skulle va copyright skyddad tror jag inte dom skulle ge sig på en okänd liten klan
Bra det!
Citera
2010-11-21, 04:15
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Syftar du på snöflingan? Vet faktiskt inte hur det ligger till rättsligt. Verkshöjd och grejer..

Edit: Troligtvis inte, förresten.

Syftar mest på soldaterna (de är väl från omslagen till Modern Warfare och Modern Warfare 2)?
Det rör ju inte mig visserligen, men det är alltid bra att veta så inte något girigt företag stämmer/fakturerar mig ifall man skulle vektorisera något..

Men så länge det bara är element ifrån ett omslag etc så borde det väl inte vara några problem?
Citera
2010-11-21, 12:09
Medlem
dansmanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Syftar mest på soldaterna (de är väl från omslagen till Modern Warfare och Modern Warfare 2)?
Det rör ju inte mig visserligen, men det är alltid bra att veta så inte något girigt företag stämmer/fakturerar mig ifall man skulle vektorisera något..

Men så länge det bara är element ifrån ett omslag etc så borde det väl inte vara några problem?

Vet inte hur det ligger till där heller, men så länge det gäller något icke-vinstdrivande och relaterat till produkten kan man väl hoppas att det giriga företaget håller advokaterna hemma.
Citera
2010-11-21, 13:33
Medlem
Citat:
Vet inte hur det ligger till där heller, men så länge det gäller något icke-vinstdrivande och relaterat till produkten kan man väl hoppas att det giriga företaget håller advokaterna hemma.
Vi är absolut inte ute efter att tjäna pengar, vi spelar spel och gör commentaries. That's it.

En sista tweak på bilden, skulle du kunna göra ''Yum'' grönt, ''Kapkiller'' rosa och ''CJ'' rött, hade varit riktigt awesome. och ''snowflakez*'' till turkos.
Senast redigerad av durlol 2010-11-21 kl. 13:49.
Citera
2010-11-21, 14:08
Medlem
dansmanges avatar
Citat:
Vi är absolut inte ute efter att tjäna pengar, vi spelar spel och gör commentaries. That's it.

En sista tweak på bilden, skulle du kunna göra ''Yum'' grönt, ''Kapkiller'' rosa och ''CJ'' rött, hade varit riktigt awesome. och ''snowflakez*'' till turkos.

http://data.fuskbugg.se/dipdip/snowflakes3.jpg
Så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in