Tänkte fixa en logga till företaget. Har ingen idag, och inte heller något förslag.
Ni duktiga tjejer och killar kanske har lust att hjälpa till?
Företaget heter Xitus AB och vi sysslar med callcenter verksamhet.
Xitus är taget från latin;
exitus withdrawing, outlet
exitus going out, going forth, exit, end, finish.
jag får tacka så mycket!
ska tryckas på all black cons i guld med eventuellt en rock 'n' roll banner på plösen. om jag kan pilla ihop en ska ge mig på coreldraw igen hahaha.
måste säga att jag gillade dansmanges fösta xitus logga såg riktigt bra ut
Senast redigerad av Mr:D 2010-04-13 kl. 20:23.
Hej!
Är det någon som orkar göra en logo där det står TQ? Den behöver inte vara jätte tydlig och kan vara bygg inspirerad men måste inte, vill ha något lite roligare än de flesta andra firmor.
Hallå!
Söker en vänlig själ med lite tid och energi över.
Behöver en logotyp till företaget med texten: LCE
Ifall inspiration behövs kan jag säga att företaget sysslar med event av olika slag.
Själv är jag ingen höjdare på detta så givetvis är jag tacksam för alla förslag!
kan nån ge lite tips på program som jag kan skapa text grafik i, ska böja och göra underlines och sånt.
är det photoshop som gäller eller finns det simplare program?
Jag behöver en logotyp till mitt senaste projekt boilund.se. Det är en hemsida vars syfte är att underlätta bostadssökandet i Lund. På sidan kommer olika sätt att skaffa bostad i Lund presenteras tillsammans med kontaktuppgifter till bland annat fastighetsbolag, mäklare och studenthem.
Mina önskemål är en modern och stilren logotyp. Gärna svart text på vit bakgrund. Och om det är möjligt skulle jag vilja ha något i logotypen som hintar om vad sidan handlar om. Kanske skulle en bokstav kunna utformas som ett hus. Texten är "boilund.se". Allt i små bokstäver.
Om någon känner sig manad att hjälpa mig så vore det världsklass. Tack på förhand!
nån som känner för att göra en black metal loga med ordet "EDIT" ? den ska alltså vara taggig, symmetrisk och allmänt svår att uttyda vad fan det är för bokstäver hehe