Jag och några polare måste ha en logo till vårat UF företag som heter "Lime Solutions".
Men nu är det så att ingen av är riktigt bra i illustrator/photohop :/
Är det nån som har lust att slänga ihop en logo lite snabbt?
Det ska va en Lime med en USB kabel som slingrar sig eller nått liknande, Eller istället för en USB kabel ett tangentbord. Sen såklart stå Lime Solutions.
Ni kommer ofc få credits för detta och om vi går plus så kommer du också få en slant
Grymt snygg!
Skulle dock gillat en variant med glas över - är en sucker för såna effekter - och kanske lite gladare färger, men nu är detta inte till mig så ta det med beställaren!
Tack! Hur menar du med glas över? En övertoning med nedsatt opacitet?
Nån som kan göra en framsida till ett album? Råbåtik Diskå Säntah's heter gruppen (Robotic Disco Santas på engelska). Så nåt relaterat med det. Endast fantasin sätter gränser!
Regelbrott raderat. Denna tråd är ett undantagsfall ifrån 1.01, då vi tillåter annonser. Dock godkänner vi inte inlägg som är av kommersiell natur, alltså om ni tar/erbjuder betalning för tjänster. Bidragen bör också postas i tråden, annars finns ingen möjlighet till diskussion.
Jag och några polare måste ha en logo till vårat UF företag som heter "Lime Solutions".
Men nu är det så att ingen av är riktigt bra i illustrator/photohop :/
Är det nån som har lust att slänga ihop en logo lite snabbt?
Det ska va en Lime med en USB kabel som slingrar sig eller nått liknande, Eller istället för en USB kabel ett tangentbord. Sen såklart stå Lime Solutions.
Ni kommer ofc få credits för detta och om vi går plus så kommer du också få en slant
Om inte, säg gärna till så ska jag se vad jag kan göra åt det.
Citat:
Ursprungligen postat av f1nken
Hej, jag skulle gärna vilja ha en snygg klan logo. Vi heter IBH (Inspired By hell).
Jag skulle gärna vilja ha lite "helvete tema" över det. Tackar på förhand!
Vilket spel? Har ni något "motto"? och vad menar du med "helvete tema"? Vill du ha allt i eld eller i svart o dö skallar eller kanske en stor djävul med högaffel?
Senast redigerad av SuperVind 2010-01-20 kl. 00:23.