2009-12-31, 02:54
Medlem
erkanperkans avatar
Det är ju inte direkt mot betalning?

Vad spelar bandet för nån slags musik?
Citera
2009-12-31, 02:54
Medlem
Vore roligare ifall namnet var felstavat
Citera
2009-12-31, 03:13
Medlem
Hirvis avatar
Det var reklam-grejen jag undrade över också, men eftersom vi är ett okänt band och bara erbjuder lite credd är det väl knappast reklam? Vi spelar typ en blandning av Rolling Stones, Canned Heat, The Stooges och Hives. Ganska blandad rock som dock är ganska live-anpassad, försök till smarta texter.

Jag hoppas tråden får leva eftersom det inte är till någon konkret personlig vinning heller, inte materiell i allafall.
Citera
2009-12-31, 03:20
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Det var reklam-grejen jag undrade över också, men eftersom vi är ett okänt band och bara erbjuder lite credd är det väl knappast reklam? Vi spelar typ en blandning av Rolling Stones, Canned Heat, The Stooges och Hives. Ganska blandad rock som dock är ganska live-anpassad, försök till smarta texter.

Jag hoppas tråden får leva eftersom det inte är till någon konkret personlig vinning heller, inte materiell i allafall.
Hoppas faktiskt att ni får tag på någon som gör en snygg logga åt er.

Råder er dock att söka upp någon IRL. Någon i bandet har säkert en polare som har en polare som är fotograf/photshopnörd.

Lycka till!
Citera
2009-12-31, 03:25
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackfisken
Vilket skitnamn på ett band.
Må så vara, men Blackfisken är inget vidare forumnick heller

Och jo jag har kollat runt lite, men det är mest riksmongos i mina kretsar. Tänkte att det förhoppningsvis kan finnas någon lite uttråkad person på flashback som kan offra ett par minuter för att eventuellt kanske potentiellt få credd inom en okänd framtid. Ni får såklart också vår första demo exklusivt postad hem till er (om ni vill) så ni får se det med egna ögon, det lovar jag på min flashback-kuks heder.

Edit: Faktum är att trummisen också hänger här (i knark-delen dock så han kommer aldrig hitta tråden) så jag kan säkert med hans hjälp smyga in lite flashback-internskämt på omslaget eller i texterna. Pusshej.
Citera
2009-12-31, 03:33
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackfisken
Vilket skitnamn på ett band.

Vad är det för jävla gnäll?

Helt okej bandnamn ... jag gillar det fan. Folk med läs- och skrivsvårigheter kan dock känna sig kränkta.

Sköna influenser.

Hoppas att ni hittar någon som gör en logga
Citera
2009-12-31, 03:39
Avslutad
Om ni byter namn till "Dä Illitteräjts" så ska jag göra en skitful framsida till dig i Paint. Men jag ska ha betalt och jag ska absolut inte bli nämnd i någon text. Internskämten kan du också köra upp i arslet.
Citera
2009-12-31, 03:55
Bannlyst
ett försök

http://data.fuskbugg.se/skalman01/---------------Logo.jpg
Citera
2009-12-31, 03:58
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeverConfident
ett försök

http://data.fuskbugg.se/skalman01/---------------Logo.jpg
Lite för futuristiskt kanske, men jag gillar det. Vems siluett är det? Känner igen den.
Citera
2009-12-31, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Lite för futuristiskt kanske, men jag gillar det. Vems siluett är det? Känner igen den.
Har faktiskt ingen aning vem siluett det är, kan dock garantera dig att den inte är känd.
Har haft den på datorn ett jäävligt bra tag
Citera
2009-12-31, 04:10
Medlem
Tha:Hiphopsters avatar
Egentligen skulle du ha postat här
https://www.flashback.org/showthread.php?t=313695

Men jag kan lika gärna hjälpa dig endå.
Är det något spec. tema som är tänkt till logan?
Citera
2009-12-31, 04:17
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tha:Hiphopster
Egentligen skulle du ha postat här
https://www.flashback.org/showthread.php?t=313695

Men jag kan lika gärna hjälpa dig endå.
Är det något spec. tema som är tänkt till logan?
Okej försökte söka på "bandloggo" och "bandlogga" men hittade inget. Men temat skulle väl vara musik i allmänhet, typ något instrument eller toner eller något. Musikrelaterat iaf, och gärna lite enkelt stilrent. Är ganska öppen faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in