hejhej! vi är tre stollar som har ett band, vi kallar oss för nause (nerds making house)
jag skulle gärna vilja ha en logga som vi kan använda oss utav. just nu har vi bara en plaintext, http://www.myspace.com/nerdsmakinghouse
jag gillar när det inte är för mycket effekter och strö kring, men man får gärna leka och experimentera med bokstäverna.
i font-väg så gillar jag personligen någon liknande font som i exempel ett här ovan.
Tjeena!
En kompis till mig söker en avlång bild (logo) med bokstävarna LtJ.
Antingen LtJ eller LTJ ni bestämmer själva, gärna graffiti inspirerat.
Men mest fri tanke med bakgrund och font. Tack på förhand!
jävlar! skitsnyggt måste jag säga!
inte riktigt vad jag hade tänkt men funky funky!
du skulle inte vilja prova något som inte har utsvängande N:et ?
annars är jag jättenöjd, gud vad dom kändes vid liv!
hejhej! vi är tre stollar som har ett band, vi kallar oss för nause (nerds making house)
jag skulle gärna vilja ha en logga som vi kan använda oss utav. just nu har vi bara en plaintext, http://www.myspace.com/nerdsmakinghouse
jag gillar när det inte är för mycket effekter och strö kring, men man får gärna leka och experimentera med bokstäverna.
i font-väg så gillar jag personligen någon liknande font som i exempel ett här ovan.
Tjeena!
En kompis till mig söker en avlång bild (logo) med bokstävarna LtJ.
Antingen LtJ eller LTJ ni bestämmer själva, gärna graffiti inspirerat.
Men mest fri tanke med bakgrund och font. Tack på förhand!
Sanslöst coolt om någon kunde fixa en logga med texten Why So Serious och kanske någon sorts symbol, helst så att det funkar på en svart bakgrund. Har suttit och försökt fixa det själv men insåg ganska fort att jag är helt värdelös när det gäller sånt här.
När det gäller symbolen var jag inne på någon sorts ljusblå triangel men men.
Sanslöst coolt om någon kunde fixa en logga med texten Why So Serious och kanske någon sorts symbol, helst så att det funkar på en svart bakgrund. Har suttit och försökt fixa det själv men insåg ganska fort att jag är helt värdelös när det gäller sånt här.
När det gäller symbolen var jag inne på någon sorts ljusblå triangel men men.