Citat:
Ursprungligen postat av Cmyko
Tack. Allt man gör påminner om något som redan gjorts, så om man gör en logga baserad på ljudpelare så är det inte konstigt om den känns bekant
Förstår dock inte kritiken på andra loggan. Just vad är det du inte gillar med bokstäverna? För breda i jämförelse med E:et?
Jo, givetvis så är det svårt att göra något som inte känns bekant (och antagligen skulle det inte vara en bra logga då).
Min kritik mot den andra var inte direkt menad som en diss eller så. Jag blev mest fascinerad över att jag först gillade den men sen så när jag kollade närmare på den så gillade jag den inte alls...klart märkligt.
Kollade lite på den igen, och det blir precis likadant..det är en enkel och clean logga som funkar, men kollar jag närmare på den så tar jag väl "isär" den eller nåt..och då gillar jag inte delarna eller hur man ska säga.
Saknar den teoretiska bildningen för att kunna beskriva exakt, men e:et är så runt (liten "öppning") att det på nåt sätt blir "vasst", sen saknar jag första "stolpen" på det andra m:et...
Haha...förstod du nåt av det där?
Men tror som sagt att det inte är nåt större fel på den...det är nog hos mig felet sitter

Du verkar hur som helst ha en hel del talang för sånt där...ingen av de två lider av att vara överarbetat eller för "påträngande" vilket annars verkar som klassiska tabbar när man ska göra logga..(och anledningen till att jag själv totalt suger på sådant).