2008-04-28, 02:05
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Roader: Det vore jättesnällt av dig.

Jag kan ordna den imorgon eller övermorgon, vet dock inte hur bra det blir då jag inte är så bra på att traca och så - KeKelime kanske kan hjälpa mig annars.

Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
tror dock nog att du måste göra C:et tydligare, trodde det stod TL innan jag läste texten...

Hmm ja det kanske du har rätt i... får se om jag donar lite på det imorgon, ska förmodligen sätta lite mer textavstånd mellan T och L samtidigt...
Citera
2008-04-28, 18:42
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
http://i28.tinypic.com/10cqgzc.jpg

Ska du ha den i fullfärg (precis som bilden ni ritat) eller typ svart/vit eller kanske 4-färger eller liknande?

Jag har frilagt själva figuren men är lite osäker på hur ni vill ha det.
Citera
2008-04-28, 20:00
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Ska du ha den i fullfärg (precis som bilden ni ritat) eller typ svart/vit eller kanske 4-färger eller liknande?

Jag har frilagt själva figuren men är lite osäker på hur ni vill ha det.

Ehm?

Vad blir bäst?
Citera
2008-04-28, 20:33
Medlem
roaders avatar
Om jag förstått rätt så ska ni ha den upptryckt på två olika fönster (således två helt skilda bilder). Om det stämmer skulle jag nog konsultera tryckeriet eller kanske någon som vet det här, jag är inte det minsta påläst inom tryckeri faktiskt...
Citera
2008-04-28, 21:09
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Om jag förstått rätt så ska ni ha den upptryckt på två olika fönster (således två helt skilda bilder). Om det stämmer skulle jag nog konsultera tryckeriet eller kanske någon som vet det här, jag är inte det minsta påläst inom tryckeri faktiskt...

Man kan alltid digitalprinta.. då är det inga som helst probs med färg.
Citera
2008-04-29, 16:22
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:

Ja det är till två fönster, ganska stora också.. Jag har som sagt ingen koll på hur man går tillväga alls.

Om någon har lust att hjälpa till med att få till bilden i visitkortsstorlek så vore det också guld
Citera
2008-05-01, 19:09
Medlem
svampdamps avatar
Behöver en bild (world of warcraft)

Tja, har fått uppgift att koda en hemsida åt ett wowguild men jag är ingen kung i photoshop precis så jag behöver hjälp.
Bilden ska innehålla något sammanhang till wow(PVE), för er som inte vet vad PVE är så är det när man bl.a. slåss mot bossar och inte mot andra spelare.
Vill ha i pixlarna h=250px w=600 och i .png och helst svart bakgrund

Guildet har namnet "Soon" så en någon fin text eller liknande skulle vara skitbra!

Tack på förhand,
mvh
Senast redigerad av svampdamp 2008-05-01 kl. 19:14.
Citera
2008-05-01, 19:14
Medlem
De flesta guildhemsidor jag har varit på brukar ha en banner som hänger ihop med ifall de är horde eller alli. Så du borde kanske skriva ut ifall de är "evil" eller goodguys.

Citera
2008-05-01, 19:16
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zees
De flesta guildhemsidor jag har varit på brukar ha en banner som hänger ihop med ifall de är horde eller alli. Så du borde kanske skriva ut ifall de är "evil" eller goodguys.

Det är horde som gäller! Tack för tipset
Citera
2008-05-01, 22:20
Medlem
Hel-ges avatar
lol räknar du horde som "evil" då? Varför får dom vara badguys? lr syftar du på guildet?
Citera
2008-05-01, 22:29
Medlem
Pontus900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-ge
lol räknar du horde som "evil" då? Varför får dom vara badguys? lr syftar du på guildet?

Han var nog inte seriös och tycker inte man borde ta åt sig för såna här ynka grejer när de handlar om ett spel.
Citera
2008-05-01, 22:34
Medlem
roaders avatar
Finns en tråd för logotyp/banner-requets, den är dessutom klistrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in