2008-04-12, 13:08
Medlem
p4radoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-ge
rättfärdigar? vad har du att göra med hur han läser inläggen och vad han gör i photoshop? Finns inga lagar om att du måste läsa inlägg på flashback korrekt senaste jag tittade
Och vad har du att göra med hur jag påpekar fel i andras inlägg? Det säger sig väl självt att man i största möjliga mån ska läsa igenom inlägget ordentligt, innan man svarar. Om Skrot-nisse gjort det, hade vi ju sluppit den här diskussionen, till exempel.
Men nu är vi alldeles för off-topic.
Citera
2008-04-12, 13:21
Medlem
Skrot-nisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4radox
Och vad har du att göra med hur jag påpekar fel i andras inlägg? Det säger sig väl självt att man i största möjliga mån ska läsa igenom inlägget ordentligt, innan man svarar. Om Skrot-nisse gjort det, hade vi ju sluppit den här diskussionen, till exempel.
Men nu är vi alldeles för off-topic.

Hade du vart trevligare i ditt första inlägg så hade vi sluppit dikussionen..
men men skit samma nu. Jag ordnade upp mitt fel så, lets go OnT igen
Citera
2008-04-12, 13:37
Medlem
jechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrot-nisse
Hade du vart trevligare i ditt första inlägg så hade vi sluppit dikussionen..
men men skit samma nu. Jag ordnade upp mitt fel så, lets go OnT igen
Håller med.

Jag skulle gärna vilja ha hjälp med min loga. Något med "Mb".
Citera
2008-04-12, 17:22
Medlem
Hel-ges avatar
soz vart lite irriterad bara
Senast redigerad av Hel-ge 2008-04-12 kl. 17:28.
Citera
2008-04-13, 21:58
Medlem
logo

Jag provar igen =)

Jag åker runt och fotar dragracing sommartid och ahr en sida på mek.nu som håller på att göras om, men jag behöver hjälp med en logo.

den ska bestå av "mek.nu" och vara otroligt enkel men endå snygg och tydligt, ska kunna pryda tshirt, klistermärken och som (c) på bilder bland annat.

Nån som har några ideer?

Tack!

Markus
Citera
2008-04-13, 23:38
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mek.nu
Jag provar igen =)

Jag åker runt och fotar dragracing sommartid och ahr en sida på mek.nu som håller på att göras om, men jag behöver hjälp med en logo.

den ska bestå av "mek.nu" och vara otroligt enkel men endå snygg och tydligt, ska kunna pryda tshirt, klistermärken och som (c) på bilder bland annat.

Nån som har några ideer?

Tack!

Markus

Här har du en jäkligt enkel men ganska effektiv loggo som torde passa bra i tryck. Om du gillar den kan jag göra en i 3 färgers och en i fullfärg med skuggor på skifnyckel osv...

http://i31.tinypic.com/209onxl.png

Ser nu när den är uppladdad att själva nyckeln ser lite oproportionerlig ut, kan göra om den bättre om du gillar själva idén dock.

Edit: Fixade bättre server...
Senast redigerad av roader 2008-04-13 kl. 23:42.
Citera
2008-04-14, 00:13
Medlem
David Pruttons avatar
Hej!
Urkass på datorer som jag faktiskt är...

Någon som vill göra en snygg, informativ banner åt mig?
Har en spelblogg på Metro som haft över 6800 besökare hittils denna månaden.

Som tack får du självklart en länkning från min sida.
Chansar här, eventuella svar i PM tack!
Citera
2008-04-14, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Här har du en jäkligt enkel men ganska effektiv loggo som torde passa bra i tryck. Om du gillar den kan jag göra en i 3 färgers och en i fullfärg med skuggor på skifnyckel osv...

http://i31.tinypic.com/209onxl.png

Ser nu när den är uppladdad att själva nyckeln ser lite oproportionerlig ut, kan göra om den bättre om du gillar själva idén dock.

Edit: Fixade bättre server...

Hej!

Glömde skriva att jag helst faktiskt inte vill att det ska vara nån direkt symbol i logon, vill helst inte att när man ser den att man ska kunna relatera vad det är, så jag kan använda den när jag fotar annat också.
Citera
2008-04-14, 07:21
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Jag provar igen =)

Nån som har några ideer?

Tack!

Markus

Typ något riktigt enkelt som denna?
http://i27.tinypic.com/2me9zc2.jpg
Citera
2008-04-14, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
Typ något riktigt enkelt som denna?
http://i27.tinypic.com/2me9zc2.jpg

Nja förrutom att det inte ska kännas som den är gjort med fonten KIDS av ett barn, no offence. Gärna lite rakare stil, men tydlig och snygg, jag ska se om jag hittar nån logo som är lite åt den stilen jag menar.
Citera
2008-04-14, 09:30
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Nja förrutom att det inte ska kännas som den är gjort med fonten KIDS av ett barn, no offence. Gärna lite rakare stil, men tydlig och snygg, jag ska se om jag hittar nån logo som är lite åt den stilen jag menar.

Gör så, så gör jag nytt förslag.
Citera
2008-04-15, 07:57
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter pan
http://www.youtube.com/watch?v=i_Rk4bBlBg0

Se den

Vad fan har det med logotyper att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera