2020-04-10, 09:21
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapade.detta.
Blir intressant att se hur länge denna tråd blir kvar. Men vi gör ett försök!

Vad hade du helst velat vara?
* Svart ?
* Vit ?
* Man ?
* Kvinna ?

Helst hade jag velat vara det jag är, en vit man.

Men ser man till den mest "praktiska" biten så e nog vit kvinna eller kanske svart man smart att vara just nu om man bor i Sverige idag då det känns som att dom ligger på flest fördelar inom det Svenska samhället nu med tanke på denna regering vi har idag? Eller har jag fel?

Vad hade ni valt?
Vilket är smartast att vara i Sverige idag?

Diskutera!

Man vill väl vara den man är? Vit man i mitt fall.

Däremot skulle jag gärna vilja att för en dag prova på att vara en charmig sydländsk man med medeltida värderingar och beteenden i PK-Sverige. Tänk känslan av att ingen vågar kritisera mig, ingen vågar säga emot mig, ingen vågar säga till mig - eftersom alla är rädda för att rasist-stämplas av PK. Jag kan göra vad jag vill här i samhället.

Ett sådant exempel inträffade i Eriksdalsbadets duschrum så sent som häromdagen. Jag tvättade håret, och hade ställt ner schampoflaskan på golvet bredvid mig. Intill stökade ett gäng om 4 invandrarungdomar. Plötsligt rusar en av dem fram och knycker åt sig min schampoflaska för dela ut schampo till hela gänget. Hur kan man bara komma på en sådan idé? Jo, därför att dessa charmiga sydländska pojkar är vana att bete sig så mot män som ser ut som Rickard Wall. De är också vana vid att mannen finner sig i tilltaget: "Ja, ja, ni kan väl ta lite. Det gör inget". Rädd som mannen är för att bli kallad rasist av PK. När jag gick fram och slet tillbaka schampot med barsk min blev de alla fyra helt överrumplade. De hade ju aldrig varit med om att protesterat mot deras fasoner tidigare.

Ja, det skulle vara intressant att testa hur långt jag som charmig sydländsk man/pojke skulle kunna mästra de kuvade svenska männen.
Citera
2020-04-10, 10:00
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
2 Svart man
Vita kvinnor finner dessa spännande och drömmer om att bestigas av en sådan.
Har du tittat på porr? För svarta män är väldigt lågt rankade hos vita kvinnor.
Citera
2020-04-10, 10:05
Avstängd
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det intressanta är att statistiken säger att det är mycket vanligare att vilja byta till man än kvinna.
Är det så?
Har aldrig sett siffror om jag ska vara ärlig.
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Man vill väl vara den man är? Vit man i mitt fall.

Men visst kan du leka med tanken, hur skulle ditt liv vara om du råkade födas till flicka?
Citera
2020-04-10, 10:43
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Är det så?
Har aldrig sett siffror om jag ska vara ärlig.

Men visst kan du leka med tanken, hur skulle ditt liv vara om du råkade födas till flicka?

Det beror också på var i PK-Sverige man föds och växer upp. Fortfarande föds och växer det upp svenska, vita flickor i sk utsatta områden (själv tycker jag att dysfunktionella områden är en mer träffande beskrivning). Det livet vill jag inte ens tänka på. Fast det är väl lika illa att födas och växa upp som vit, svensk pojke i ett sådant område?
Citera
2020-04-10, 10:47
Medlem
Vit man känns klart som det bästa alternativet. Då gärna också född och uppvuxen i något land i den moderna sekulära västvärlden.
Citera
2020-04-10, 11:20
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Det svåraste med att födas till kvinna är nog att man suger kuk. Finns nog inget mer förnedrande än det. Och så blir man knullad också. Svårt att ha någon stolthet kvar efter det.
Citera
2020-04-10, 11:51
Medlem
I don't cares avatar
Om man nu får välja, skulle jag vilja vara asiatisk kvinna.
Citera
2020-04-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Har du tittat på porr? För svarta män är väldigt lågt rankade hos vita kvinnor.

Klart jag har tittat på på porr men det här inte hit.
Jag tillhör de män som faktiskt både har träffat flera tjejer/kvinnor, haft "umgänge" intimt och inte samt PRATAT med dom. "Rankningen" är underordnad när - som man brukar säga om män - det nedre huvudet får bestämma.
Citera
2020-04-10, 17:18
Medlem
Eftersom jag bor i Sverige så vore väl det ultimata att vara en kolsvart kvinna från Somalia. Vilket glassigt liv det skulle vara.
Citera
2020-04-15, 23:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det svåraste med att födas till kvinna är nog att man suger kuk. Finns nog inget mer förnedrande än det. Och så blir man knullad också. Svårt att ha någon stolthet kvar efter det.

Öh, va?
Menar du allvar?
Citera
2020-04-15, 23:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Vit kvinna. Varför skulle man vilja vara en man?
Verkar både tråkigt och jobbigt.
Citera
2020-04-16, 11:53
Medlem
NicklasMultiKultis avatar
Vit man så klart. Oavsett hur mycket Mamma Staten och media propagerar för kvinnliga och icke-vita-cis-mäns fördelar så väger de genetiska fördelarna klart över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in