2020-04-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleGermany
Exchange rate: SEK 1.0 = USD 0.09

Är dom seriösa? det ska vara så här ungefär Exchange rate: SEK 1.0 = USD 0.9

Du är helt retard,lycka till med livet!
Citera
2020-04-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victore
Du är helt retard,lycka till med livet!
JAHAAAAAAAAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!! det har du fan rätt i!
Citera
2020-04-09, 22:42
Medlem
Citat:
JAHAAAAAAAAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!! det har du fan rätt i!
Räkna i procent så blir det rätt!På alkoholen..
Senast redigerad av victore 2020-04-09 kl. 22:44.
Citera
2020-04-09, 22:54
Medlem
Nu verkade det gå igenom men det står "Your payment is pending.", ska det vara så? hur lång tid kan det ta? ohhhhh!
Senast redigerad av PurpleGermany 2020-04-09 kl. 23:38.
Citera
2020-04-09, 23:27
Medlem
Är det samma företag du försöker handla från på både ebay och amazon?

Och så undrar jag hur det går med din elallergi nu när du sitter och spontanshoppar vid din eldrivna dator.
Citera
2020-04-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Är det samma företag du försöker handla från på både ebay och amazon?

Och så undrar jag hur det går med din elallergi nu när du sitter och spontanshoppar vid din eldrivna dator.
Nej, inte samma företag! min betalning verkar ha gått igenom på Ebay den här gången men det står "Your payment is pending."!? hjälp!

Jo det går bra med elallergin tack! jag läker vettu!
Senast redigerad av PurpleGermany 2020-04-09 kl. 23:39.
Citera
2020-04-09, 23:39
Medlem
Citat:
Nej, inte samma företag! min betalning verkar ha gått igenom på Ebay den här gången men det står "Your payment is pending"!? hjälp!

Jo det går bra med elallergin tack! jag läker vettu!

Men dåså? Om det inte är samma företag så är det ju inte konstigt alls. Vissa företag skeppar till Sverige, andra inte.
Citera
2020-04-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Men dåså? Om det inte är samma företag så är det ju inte konstigt alls. Vissa företag skeppar till Sverige, andra inte.
På Ebay står det "Your payment is pending." är det normalt? hur länge ska jag behöva vänta tills processen är klar? kan någon göra det klart för mig? OHHHHH!!!!
Citera
2020-11-08, 17:27
Medlem
Tammers avatar
Kan man betala med Visakort på Ebay? Många rekommenderar Paypal, men det verkar obehagligt att ha sitt bankkonto kopplat till Paypal. Om man betalar med kort riskerar man ju bara att förlora de pengarna man betalat för varan, man riskerar inte att kontot töms eller nåt annat obehagligt.
Citera
2020-11-09, 14:59
Medlem
miikoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Kan man betala med Visakort på Ebay? Många rekommenderar Paypal, men det verkar obehagligt att ha sitt bankkonto kopplat till Paypal. Om man betalar med kort riskerar man ju bara att förlora de pengarna man betalat för varan, man riskerar inte att kontot töms eller nåt annat obehagligt.

Paypal använder inte bankontot för ta pengar, utan för att göra utbetalningar.

Det är större risk att ge ut ett kontokortsnummer än ett bankkontonummer, även om man bör vara försiktig med bankkontonummer med.

Vet inte om det finns idag, men förut så kunde man öppna e-kort som bara gällde i någon timme, eller till bara ett köp eller så.

För att ta pengar ifrån ett konto, så behövs en autogiro-begäran, antagligen signerad med din underskrift eller e-legitimation.

Förvisso så används väl verifed by visa eller så oftast nu, och då behöver kortköp verifieras med någon kod eller bankid.

Men visst Visa går väl vid paypal, ev. så kan kortutgivaren ha någon begräsning över vilka varor man får köpa, men det är nog inte relevant för de flesta varor.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in