2020-03-27, 12:46
Medlem
vadsadusadus avatar
Jag köper mina bitcoins via BTCX och är jättenöjd med själva hanteringen. Köpet är superenkelt och smidigt. Men deras plånbok är däremot totalt värdelös och det kan ta upp till flera timmar till jag ser de senaste inbetalnigarna. Det är som den måste gå genom exakt alla transaktioner sen jag startade den och det kan ibland bara stå och tugga på flera månader tillbaka innan något händer.

Tänkte välja en ny wallet som är snabb och smidig. Men jag har ingen koll alls på andra wallets. Vilka alternativ har jag? Kan jag köpa från BTCX men få in på en wallet som inte tillhör dem? Måste jag byta btc-handlare helt?
Citera
2020-03-27, 13:52
Medlem
TheSwedishEmpires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Jag köper mina bitcoins via BTCX och är jättenöjd med själva hanteringen. Köpet är superenkelt och smidigt. Men deras plånbok är däremot totalt värdelös och det kan ta upp till flera timmar till jag ser de senaste inbetalnigarna. Det är som den måste gå genom exakt alla transaktioner sen jag startade den och det kan ibland bara stå och tugga på flera månader tillbaka innan något händer.

Tänkte välja en ny wallet som är snabb och smidig. Men jag har ingen koll alls på andra wallets. Vilka alternativ har jag? Kan jag köpa från BTCX men få in på en wallet som inte tillhör dem? Måste jag byta btc-handlare helt?
Kör på BRD i telefonen.
Citera
2020-03-27, 19:17
Medlem
SvenskHODLers avatar
Jag tror Green är den objektivt bästa rena BTC-walleten just nu.

Kör du Android och vill kunna skicka/ta emot över Lightning också så är denna walleten bra https://lightning-wallet.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in