2020-08-07, 10:53
Medlem
Ghastens avatar
Eller så får man filma som bevis ifall man bara vill ha massage så man inte hamnar i Paolo facket 🤣
Citera
2022-12-14, 21:25
Medlem
Petermadsens avatar
Jag filmade ett incall till mitt hotel i Berlin en gång. Riggade upp kameran riktigt fint och det blev en bra film där jag ställde mig upp på knä och sprutade henne i hela ansiktet. Kul att senare ligga och titta på filmen innan jag somnade. Raderad sedan omgående.
Citera
2024-09-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper90
Nån som filmat sin massage med extra?

Ja flera gånger lite spännande att kolla på sen, och ger mer valuta för pengarna på salongen
Blir mest mörkt och otydligt, Men ibland blir det riktigt bra
Citera
2024-09-25, 01:43
Medlem
Skulle aldrig våga filma själv, men har letat efter hidden cam inspelningar på massage och det är mycket svårt att hitta videos som inte är fejk.
Citera
2024-09-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Visst ökar tydligheten med lite skiljetecken?
Så länge filmandet sker med samtycke så ser jag inget fel på det även om det skulle kunna bli jobbigt ifall polisen hittar filmen.
Jag tittar på mina filmer med stort nöje. Speciellt när tjejen möter min blick (kameran) under en avsugning.

Jag filmar då och då de eskorter jag träffar. Dessa är ju ofta tydliga redan från start vad gäller om detta är en tjänst de tillhandahåller eller om det inte är det, samt om de ifall det filmas vill vara maskerade samt vad de vill ha betalt. Men tanken att ställa frågan på en massagesalong har aldrig slagit mig in, vilket nu låter som en dum grej.

För du menar väl att du gör detta här i Sverige eller hur?

hur fanken gör du när du ställer frågan och vad får du betala extra för detta?
Citera
2024-09-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Eller så får man filma som bevis ifall man bara vill ha massage så man inte hamnar i Paolo facket 🤣

Fast även om du har en film där du ståndaktigt tackar nej till att köpa sex är det ju inte ett bevis att du inte gör det 10 minuter senare när du stängt av kameran. :-)
Citera
2024-10-01, 01:36
Medlem
Har någon använt en såden eller dyl. ?

https://www.amazon.se/UYIKOO-bilnyckel-r%C3%B6relsedetektion-%C3%B6vervakning-ljudinspelning/dp/B07X8M1LFY
Citera
2024-10-01, 06:40
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Fast även om du har en film där du ståndaktigt tackar nej till att köpa sex är det ju inte ett bevis att du inte gör det 10 minuter senare när du stängt av kameran. :-)

Jag menar att kameran är på hela massagen. Men är ju lite bevis iallafall om man bara har början med
Citera
2024-10-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Jag menar att kameran är på hela massagen. Men är ju lite bevis iallafall om man bara har början med

Jag fattar exakt vad du menar. Men jag menar så här.

Jag kan filma en timmes massage där jag på slutet erbjuds lite extra, vilket jag då upprört tackar nej till. Sedan stänger jag av kameran (för jag ska väl gå därifrån typ) och när den väl är av så säger jag "förresten, jag ändrar mig".

Vad jag menar är att med film kan du såklart bevisa vad du gjorde mellan 17:00 och 18:00 om du då filmar hela den tiden. Men den säger ju inget om vad du gör innan eller efter dessa klockslag.
Citera
2024-10-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag filmade ett incall till mitt hotel i Berlin en gång. Riggade upp kameran riktigt fint och det blev en bra film där jag ställde mig upp på knä och sprutade henne i hela ansiktet. Kul att senare ligga och titta på filmen innan jag somnade. Raderad sedan omgående.

Vi ville ju ha den!
Citera
2024-10-14, 09:49
Medlem
Ingen som kan delge lite trevliga berättelser om filmade massagebesök? Helst där massösen varit med på noterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in