Citat:
Ursprungligen postat av
Redrum.187
Grattis! Andas du har inte gjort något olagligt. Ring skatteverket och få råd istället för att skita på dig.
Ja det är det första steget, få lite svar på svart och vitt hur det ligger till.
Men om det blir worst case scenario, ah asså då vet ja fan va jag gör..
Vafan, ge mig några hundra tusen, behåll resten moder svea, jag bryr mig inte, men fan om dem ska vara klåfingriga och ta allt, aja baja, då förlorar jag all min heder och kärlek till detta land kan jag lova.
Kommer skänka bort allt till välgörenhet isf, ser nu finns en hel del sidor som tar emot bitcoins, samt några svenska shoppar, webbhallen och liknande, men vad fan ska ja me prylar till, sen behöva kränga dem vidare på blocket osv, sen likförbannad kommer någon jävel och stå där och knacka på och undra vart man fått pengar ifrån, och vara väldigt tveksam vart man fått dem ifrån, och varför man inte har informerat om det från första början, istället för att gå bakvägar.
Usch blir galen, hur ja vrider och vänder, så är det bara förlust, fattar inte folk som sysslar med cryptovalutor, vad fan är poängen egentligen ? :S