2023-10-15, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Det är väll bra att ha den störda pitbullen till hands om Jocke behöver släppa lös honom ibland.

Sen är Jocke rätt störd själv också
Ja, det är helt klart att denna influencersaga bör gå mot sitt slut.
Drömmen om ett liv fyllt av rosa fluff, glass och ballonger, på bekostnad av vanliga människors liv, är sjukt.

Att kasta andra människor okända eller familjemedlemmar under bussen, är skitsamma, det viktigaste är att få hänga med den coolaste snubben som har flest följare...

Det är lite som gangsterkulturen, man offrar svagare för att själv nå högre höjder.

Detta sker dagligen på öppna forum som barn, ungdomar och övriga åtnjuter och även förfasar sig över.

Så skevt.

Vad är det dessa youtubers egna barn kommer att vittna om i framtiden, gällande uppväxten med en far som är så totalt uppslukad av sig själv?
Det återstår att se..
Citera
2023-10-17, 20:10
Avslutad
https://youtu.be/nr-2e2kJzvc?si=FflUcofyI3ARW3o1
Nu snackar Anjo om Chrippas dom och flashback..

Anjo jämför sig med Jocke, han blir aldrig klar med studion, precis som Jocke och huset...🙄
Citera
2023-10-18, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/nr-2e2kJzvc?si=FflUcofyI3ARW3o1
Nu snackar Anjo om Chrippas dom och flashback..

Anjo jämför sig med Jocke, han blir aldrig klar med studion, precis som Jocke och huset...🙄

Va tjock Lisen har blivit!
Citera
2023-10-18, 11:40
Avslutad
Citat:
Va tjock Lisen har blivit!
Nej, det tycker jag inte. Hon har en ettåring.
Anjo däremot, han har köpt nya stolar, provsatt han inte först? Han får ju inte ens plats?!🤣🤣
Citera
2023-10-18, 11:44
Medlem
Citat:
Nej, det tycker jag inte. Hon har en ettåring.
Anjo däremot, han har köpt nya stolar, provsatt han inte först? Han får ju inte ens plats?!🤣🤣

Hahahah. Anjo vet jag redan blir större och större. Han växer tillsammans med sitt ego. Men jo jag tycker Lisen ser större ut
Citera
2023-10-18, 12:03
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hahahah. Anjo vet jag redan blir större och större. Han växer tillsammans med sitt ego. Men jo jag tycker Lisen ser större ut
Båda har gått upp, Lisen har 20kg övervikt och Anjo 50kg.

En bänk kanske vore mer passande?
Citera
2023-10-18, 12:12
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Båda har gått upp, Lisen har 20kg övervikt och Anjo 50kg.

En bänk kanske vore mer passande?
Lisen är placerad på min "tycka synd om" lista, så jag kanske inte är helt opartisk.

Anjo däremot🙄😬🤣🤣

Kul att han alltid måste nämna Lisens "det där" han har redan outat att hon var oduglig, en shopaholic, missbrukare som blivit omyndigförklarad och inte ens fick ha bank-id mm. Det är Anjos egna ord.

Nu ska Anjo bygga en hemlig dold dörr, han älskar att bygga, men att sätta upp en hylla eller tavla i hemmet är tråkigt, så han bygger i studion, han har snott med material från förra stället.. en liten hamster både till sätt och utseende👌
Citera
2023-10-18, 14:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Lisen är placerad på min "tycka synd om" lista, så jag kanske inte är helt opartisk.

Anjo däremot🙄😬🤣🤣

Kul att han alltid måste nämna Lisens "det där" han har redan outat att hon var oduglig, en shopaholic, missbrukare som blivit omyndigförklarad och inte ens fick ha bank-id mm. Det är Anjos egna ord.

Nu ska Anjo bygga en hemlig dold dörr, han älskar att bygga, men att sätta upp en hylla eller tavla i hemmet är tråkigt, så han bygger i studion, han har snott med material från förra stället.. en liten hamster både till sätt och utseende👌
Jag tycker synd om alla kvinnor som Lisen och Therese men det går tyvvär inte att rädda någon som inte vill rädda sig själv. Vad tillför Lisen egentligen? Hon blir ju alltid avbruten så hon hinner inte säga många ord.

En lönndörr till vadå, en godis & chipskammare?
Citera
2023-10-18, 15:18
Medlem
vonhelvetes avatar
Anjo säger ju i princip i videon att han tycker det är roligare att bygga än att spela in. Han kanske borde starta en byggfirma som är nischad på studior/ljudisolerade rum. Hans fetisch för ljudisolering ger lite bunkerläkar vibbar.
Citera
2023-10-18, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonhelvete
Anjo säger ju i princip i videon att han tycker det är roligare att bygga än att spela in. Han kanske borde starta en byggfirma som är nischad på studior/ljudisolerade rum. Hans fetisch för ljudisolering ger lite bunkerläkar vibbar.
Lite? Ingen ska höra, ingen ska hitta ut, man ska i princip kunna skrika och inget hörs🙄🤡
Citera
2023-10-18, 17:02
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Lite? Ingen ska höra, ingen ska hitta ut, man ska i princip kunna skrika och inget hörs🙄🤡
Ingen ska kunna höra när han sitter därinne på sitt feta arsle och gaskightar lisen.
Citera
2023-10-22, 00:41
Medlem
Hugin86s avatar
Jävlar vad positiv hon lisen är svenskar är så dåliga tråkiga gnälliga. Då har jag en sak att säga, sätt dig på ett plan hem betalar gärna din biljett så har vi en mindre arbetstränings person i landet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in