2023-08-18, 18:52
Avslutad
Jag är ingen älskare av Real Lokal men den här gamla är så djävla bra

https://www.youtube.com/watch?v=GUtbtZdPZ9I&list=WL&index=6

Nu är han igång igen med en ny hatvideo om transpersoner. Han lägger ut fan varje dag nu, vilket tyder på spontanitet och inte ett skit genomtänkt. Men det är klart, allt han säger är ju rätt, för det har han sett i något klipp från USA. Han krysskollar ingenting
Senast redigerad av Goldentie 2023-08-18 kl. 19:00.
Citera
2023-08-19, 04:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag är ingen älskare av Real Lokal men den här gamla är så djävla bra

https://www.youtube.com/watch?v=GUtbtZdPZ9I&list=WL&index=6

Nu är han igång igen med en ny hatvideo om transpersoner. Han lägger ut fan varje dag nu, vilket tyder på spontanitet och inte ett skit genomtänkt. Men det är klart, allt han säger är ju rätt, för det har han sett i något klipp från USA. Han krysskollar ingenting
https://youtu.be/MxBeZhxIFWc
Det är otroligt pinsamt hur Anjo går på och uttalar sig om och jämför sina analyser med "fakta"
Det blir bara mer dumt för varje video och han är inte transfob och han är inte orolig, eftersom hans döttrar är väldigt flickiga och bara vill ha rosa och dockor, när dom växer upp vill dom bli prinsessor osv...han tror inte att dom kommer känna sig födda i fel kropp eller om dom i framtiden blir gay eller bisexuell eller vad det nu kan va, så spelar inte det nån roll så länge dom mår bra, men dom är fortfarande barn och om mina barn skulle få för sig att säga jag är en pojke, skulle jag säga vad är en pojke och dom svarar att en pojke gillar bilar, skulle jag svara dom att du kan fortfarande gilla bilar, men du är en flicka.

Plötsligt blir anjos leksaks och klädbutikshaul uppenbar, när flickorna själva fick köpa vad dom ville, valde dom bara flicksaker, så han är inte orolig att hans egna barn skuĺle få för sig att byta kön...

Ja, Anjo har verkligen fattat vad allt handlar om...
Citera
2023-08-19, 06:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/MxBeZhxIFWc
Det är otroligt pinsamt hur Anjo går på och uttalar sig om och jämför sina analyser med "fakta"
Det blir bara mer dumt för varje video och han är inte transfob och han är inte orolig, eftersom hans döttrar är väldigt flickiga och bara vill ha rosa och dockor, när dom växer upp vill dom bli prinsessor osv...han tror inte att dom kommer känna sig födda i fel kropp eller om dom i framtiden blir gay eller bisexuell eller vad det nu kan va, så spelar inte det nån roll så länge dom mår bra, men dom är fortfarande barn och om mina barn skulle få för sig att säga jag är en pojke, skulle jag säga vad är en pojke och dom svarar att en pojke gillar bilar, skulle jag svara dom att du kan fortfarande gilla bilar, men du är en flicka.

Plötsligt blir anjos leksaks och klädbutikshaul uppenbar, när flickorna själva fick köpa vad dom ville, valde dom bara flicksaker, så han är inte orolig att hans egna barn skuĺle få för sig att byta kön...

Ja, Anjo har verkligen fattat vad allt handlar om...

Då får vi hoppas på att han får dm från alla som levt som det ena men haft möjlighet att välja en annan väg när föräldrarna inte längre haft inflytande. Han tror ju på riktigt att homosexualitet kan stävjas med "rätt" uppfostran. Han är fan en fara för deras framtid. Jag hoppas verkligen, för barnens skull, att deras barn inte hamnar i en situation där dem skall presentera sin partner som är av samma kön. Hur fan kan någon i hbtq-världen stötta hans dravel
Citera
2023-08-20, 02:39
Medlem
Han blandar anomalier med fria fantasier.

Hans "ingen annan vågar prata om detta" är lite roligt.
1. Jodå, andra "vågar" prata om "detta".
2. Han är fem år sen på bollen.
Citera
2023-08-20, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nitoinkog
Han blandar anomalier med fria fantasier.

Hans "ingen annan vågar prata om detta" är lite roligt.
1. Jodå, andra "vågar" prata om "detta".
2. Han är fem år sen på bollen.

Han skiter i vad ämnet är så länge det genererar views. Han har 0% kunskap och 100%åsikter
Citera
2023-08-20, 16:21
Avslutad
Anjo påstår att det är massor transpersoner som kontaktat och tackat honom vilket jag påstår är BS
Han stampar på Jens och anser att han har fel i allt han säger. Men va fan, det är ju Jens åsikter och dem måste han få ha. Vuxenmobbing iGEN. Bara för att det inte stämmer med andras åsikter så betyder det inte att det är fel. Sen skriker han rakt ut att NU FÅR VI INTE SÄGA TROSOR ELLER KALSONGER LÄNGRE!!!Det SKALL heta underkläder. Snälla Anjo, du kan inte bygga sanningar på vad en eller några personer TYCKER. I vår familj har vi alltid sagt underbyxor och då är ingen av oss hbtq, vad jag vet. Vissa kommer ju ut sent.
Du är inte orolig för dina döttrar, för dom är så prinsessiga. Hade du varit orolig om dom inte var rosa och glitter? Nej men vill dem leka med bilar får dem göra det??? Är du helt djävla dum i huvudet. Vad fan har bilar med något att göra? Du är ju för fan fast i en könsrollstyp vi hade i Sverige på 50-talet
Låt dem som kan sköta snacket
Citera
2023-08-20, 16:37
Avslutad
Citat:
Anjo påstår att det är massor transpersoner som kontaktat och tackat honom vilket jag påstår är BS
Han stampar på Jens och anser att han har fel i allt han säger. Men va fan, det är ju Jens åsikter och dem måste han få ha. Vuxenmobbing iGEN. Bara för att det inte stämmer med andras åsikter så betyder det inte att det är fel. Sen skriker han rakt ut att NU FÅR VI INTE SÄGA TROSOR ELLER KALSONGER LÄNGRE!!!Det SKALL heta underkläder. Snälla Anjo, du kan inte bygga sanningar på vad en eller några personer TYCKER. I vår familj har vi alltid sagt underbyxor och då är ingen av oss hbtq, vad jag vet. Vissa kommer ju ut sent.
Du är inte orolig för dina döttrar, för dom är så prinsessiga. Hade du varit orolig om dom inte var rosa och glitter? Nej men vill dem leka med bilar får dem göra det??? Är du helt djävla dum i huvudet. Vad fan har bilar med något att göra? Du är ju för fan fast i en könsrollstyp vi hade i Sverige på 50-talet
Låt dem som kan sköta snacket
Han har verkligen noll koll.
Anjo pratar genus...
Genuspedagogik handlar inte om att ta bort könsstereotypa leksaker, om att tvinga tjejer leka med bilar och killar med dockor, eller om att kalla alla barn för hen istället för han och hon. Det handlar om att ge alla barn samma möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett kön eller könsidentitet.
Det har ingenting med könsdysfori eller hbtqi×××× att göra..
Hoppade Anjo av skolan som övriga "stora youtubekreatörer"?
Citera
2023-08-20, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hoppade Anjo av skolan som övriga "stora youtubekreatörer"?

Det är ju knas mellan Rask och Chrippa vilket skulle ge Anjo views om han skapade en debatt. Där tror jag han fegar ur. Han har ju tagit in Rask i sitt stall och Chrippa är bror till hans guru Jocke.
Jag hade tyckt det skulle vara skitkul med en sån debatt, och den skulle ge massor med views

Fler och fler av de andra kreatörerna verkar vända honom ryggen. Han har väl bara Simon och Rask kvar?
Citera
2023-08-20, 19:15
Avslutad
Citat:
Det är ju knas mellan Rask och Chrippa vilket skulle ge Anjo views om han skapade en debatt. Där tror jag han fegar ur. Han har ju tagit in Rask i sitt stall och Chrippa är bror till hans guru Jocke.
Jag hade tyckt det skulle vara skitkul med en sån debatt, och den skulle ge massor med views

Fler och fler av de andra kreatörerna verkar vända honom ryggen. Han har väl bara Simon och Rask kvar?
Man skulle nog snarare kunna säga att det är Oden (Jocke) som använder sig av sina korpar, Hugin och Munin...Bill och Bull, Pontus och Alexander eller rask och anjo.
Ddt verkar ganska ensamt att vara en av landets största youtubekreatörer...🤣🤣🙄
Citera
2023-08-20, 21:55
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:

Anjo kan väl tipsa Lyxfällan till Chrippa ifall det fortfarande sänds? Tror att Anjo aldrig skulle våga gå emot sin guru Jocke även om det pratas hejvilt bakom stängda dörrar med frugan vad Anjo skulle kunnat släppa för "dokumentär" om Chrippa
Citera
2023-08-20, 23:57
Medlem
Så anjo har sätts i lives med personer som skriker sakka den, känns inte seriöst
Citera
2023-08-22, 09:35
Avslutad
https://youtu.be/s3Prs9pOsbU

Anjo är riktigt butthurt. "Samtal" mellan Anjo, Verz, Cluee mfl...Jösses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in