2024-04-17, 11:30
Avslutad
Det är ett djävla intrång i privatlivet att ens fråga Julia om hur det är, vad som händer eller något som helst, och sen måla upp henne som värsta lögnaren. Det är väl inte konstigt att hon tvekar om att berätta att Chrippa skall resa med Chloe till Spanien. Hon har varit mitt uppe i smeten och vet precis vad som kommer att hända

Finns det någon som kan svara på vad Anjo eller Jockiboi har med lilla c att göra. Har julia någon anmälningsplikt till dom här två?

Nu gapar dom AVFÖLJ
Jag säger är det några som skall avföljas så är det Jocke & Co
Vem står på tur? Jocke var tydligen inte helt nöjd med Anjos frågor, så skall man betta? Rask eller Anjo?

#avföljanjojockerask
Citera
2024-04-17, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Finns det någon som kan svara på vad Anjo eller Jockiboi har med lilla c att göra. Har julia någon anmälningsplikt till dom här två?

Precis min fundering. Vad har dom med saken att göra? Anjo särskilt som inte ens är släkt med dom. Jocke verkade ju backa igår på sin story (kanske bara tillfälligt eller ytterligare ett spel för galleriet men han backade i alla fall). Han borde även koppla sin hund Anjo för det här måste få ett slut. Jag hoppas verkligen att han blir anmäld och att han får ett kännbart straff. Fy vilket smuts han är!
Citera
2024-04-17, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fontanajuice
Precis min fundering. Vad har dom med saken att göra? Anjo särskilt som inte ens är släkt med dom. Jocke verkade ju backa igår på sin story (kanske bara tillfälligt eller ytterligare ett spel för galleriet men han backade i alla fall). Han borde även koppla sin hund Anjo för det här måste få ett slut. Jag hoppas verkligen att han blir anmäld och att han får ett kännbart straff. Fy vilket smuts han är!

Alla fattar att det hade räckt med att Jocke sa att Anjo inte fick följa med på nästa resa så hade det varit knäpptyst från mister Banjo efter det Hade Jocke velat haft tyst på Anjo så hade han kunnat få det för många videos sen.
Citera
2024-04-17, 13:23
Medlem
Citat:
Det är ett djävla intrång i privatlivet att ens fråga Julia om hur det är, vad som händer eller något som helst, och sen måla upp henne som värsta lögnaren. Det är väl inte konstigt att hon tvekar om att berätta att Chrippa skall resa med Chloe till Spanien. Hon har varit mitt uppe i smeten och vet precis vad som kommer att hända

Nu gapar dom AVFÖLJ
Jag säger är det några som skall avföljas så är det Jocke & Co
Vem står på tur? Jocke var tydligen inte helt nöjd med Anjos frågor, så skall man betta? Rask eller Anjo?

#avföljanjojockerask
Jag förstår Julia i det agerandet, vi alla har sett den upptrappning som sker så fort Chrippa rör sig i sin tvångströja. Lyckligtvis verkar hon tänka på sitt barns bästa och inte sin egen vinning eller rädsla för Anjo! Det är fint att se. .

Inte nöjd med Anjos frågor? Vilka? Berätta mer.

Joakim hade ju munkavle på rask gällande Chrippa i slutet av förra året. Går säkert att intyga med hjälp av hans videos såhär i efterhand. Tydligen kontaktade hans advokater Rask med hot om förtalsanmälan. Men han sträckte ut handen till rask och bedyrade sin lojalitet lagom till att han beordrade honom att göra förtalsvideos om Chrippa nu igen. ”Jag har inte med detta att gööra.”
Citera
2024-04-17, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Man vet att Anjo ljuger när… Han släpper en ny video.
Man vet att Anjo ljuger när…
Han säger att han är en bra pappa.

Vad kommer nästa video bestå av utöver att hänga ut stackars Lillen igen?

Hur många barn har Anjo nyttjat för pengar?
Lunabelle, Jockes son, Lillen och sina tre?

Vad heter Anjos barn förresten och när är dom födda? Hans döttrar måste väl vara läskunniga för länge sedan? Vad gör dom om dagarna, går dom på förskola om dagarna eller sitter dom hemma med Lisen? Det vore ju destruktivt för dom stackars barnen då jag aldrig har sett paret ge barnen något som är näringsrikt att äta som inte är baserat på halvfabrikat, får barnen ens umgås med andra barnnamn? Jag tror knappast att hon lär dom stackars små liven att läsa och räkna. Ni kan maska namnen, men vill gärna veta!
Citera
2024-04-17, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Man vet att Anjo ljuger när…
Han säger att han är en bra pappa.

Vad kommer nästa video bestå av utöver att hänga ut stackars Lillen igen?

Hur många barn har Anjo nyttjat för pengar?
Lunabelle, Jockes son, Lillen och sina tre?

Vad heter Anjos barn förresten och när är dom födda? Hans döttrar måste väl vara läskunniga för länge sedan? Vad gör dom om dagarna, går dom på förskola om dagarna eller sitter dom hemma med Lisen? Det vore ju destruktivt för dom stackars barnen då jag aldrig har sett paret ge barnen något som är näringsrikt att äta som inte är baserat på halvfabrikat, får barnen ens umgås med andra barnnamn? Jag tror knappast att hon lär dom stackars små liven att läsa och räkna. Ni kan maska namnen, men vill gärna veta!
https://youtu.be/S-KIOuIrfhM?si=bXC6wDn8ZSXXJMTr
https://youtu.be/GOatfxn4ZpQ?si=_Ro5qqqKN6BH96GP

Familjevloggar med Lisen och Anjo.
Barnen heter 3lian, 3stelle och 3lise
Citera
2024-04-17, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/S-KIOuIrfhM?si=bXC6wDn8ZSXXJMTr
https://youtu.be/GOatfxn4ZpQ?si=_Ro5qqqKN6BH96GP

Familjevloggar med Lisen och Anjo.
Barnen heter 3lian, 3stelle och 3lise

Är du medveten om att du ökar Anjos intäkter och antalet följare genom att länka till hans videos VARENDA dag.
Bra jobbat!
Citera
2024-04-17, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elektrikersthlm
Är du medveten om att du ökar Anjos intäkter och antalet följare genom att länka till hans videos VARENDA dag.
Bra jobbat!

Anjos stjärna slocknar snart i alla fall så låt han hållas. Pengarna kan komma att behövas, frugan har ju en skatteskuld sen finns det kanske fler som vill ha en del av kakan
Citera
2024-04-17, 16:16
Medlem
Citat:
Anjos stjärna slocknar snart i alla fall så låt han hållas. Pengarna kan komma att behövas, frugan har ju en skatteskuld sen finns det kanske fler som vill ha en del av kakan

Jag hoppas verkligen att du har rätt i att hans karriär tar slut.
Han snackade (i motvikts videon) nåt om att videon om Cluee hade blivit "strikad". Han sa även att 3 stycken strikade videos = avstängning av kanal. Otroligt att dåren håller på som han gör.
Citera
2024-04-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elektrikersthlm
Jag hoppas verkligen att du har rätt i att hans karriär tar slut.
Han snackade (i motvikts videon) nåt om att videon om Cluee hade blivit "strikad". Han sa även att 3 stycken strikade videos = avstängning av kanal. Otroligt att dåren håller på som han gör.
Är det bara kreatörer som kan strikea?
Bör inte Linnea eller Chrippa kunna strikea via deras? Flera tydliga brott är ju begångna och dom har ju säkert upphovsrätt till en del på den kanalen.

Brev och sms? Det är ju Anjos ord att det är Chrippas och något medgivande till publicering har ju inte kunnat göras när han satt inne.
Citera
2024-04-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är det bara kreatörer som kan strikea?
Bör inte Linnea eller Chrippa kunna strikea via deras? Flera tydliga brott är ju begångna och dom har ju säkert upphovsrätt till en del på den kanalen.

Brev och sms? Det är ju Anjos ord att det är Chrippas och något medgivande till publicering har ju inte kunnat göras när han satt inne.

Länk till regler: https://support.google.com/youtube/answer/2802268?hl=sv&sjid=2778481809582366796-EU
Citera
2024-04-17, 18:50
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag vet inte i vilken utsträckning det är försvarligt att framställa en privatperson som klandervärd inför hundratusentals tittare, men den senaste videon om Julia måste åtminstone balansera på en väldigt fin gräns gällande förtal.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2024-04-17 kl. 19:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in