2026-04-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Skälet att hon åker dit är just information som hon läckt

Lögn. Skälet att den åtalade "åker dit" är att Socialtjänsten polisanmälde en medarbetare för dataintrång då det vid en av socialtjänsten kontinuerliga loggkontroller uppdagades att en medarbetare har genomfört systematiska slagningar.

Citat:

.. och som får Chrippa begära att slagningarna kontrolleras.

Chrippa begär, senare, att slagningar på hans dotters akt kontrolleras. Resultatet av den kontrollen blir att 30 anställda, varav 24 obehöriga, har sökt på Chrippas dotter. När polis höll förhör svamlade Chrippa och Julia om youtubers som köpt uppgifter och läckt på flashback. Den polisanmälan och deras polisförhör binnas och påverkar inte utredningen på annat sätt än möjligen att det har lett till att förundersökningen har tagit extra lång tid.
Citera
2026-04-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TatueratAnsikte
Lögn. Skälet att den åtalade "åker dit" är att Socialtjänsten polisanmälde en medarbetare för dataintrång då det vid en av socialtjänsten kontinuerliga loggkontroller uppdagades att en medarbetare har genomfört systematiska slagningar.

Chrippa begär, senare, att slagningar på hans dotters akt kontrolleras. Resultatet av den kontrollen blir att 30 anställda, varav 24 obehöriga, har sökt på Chrippas dotter. När polis höll förhör svamlade Chrippa och Julia om youtubers som köpt uppgifter och läckt på flashback. Den polisanmälan och deras polisförhör binnas och påverkar inte utredningen på annat sätt än möjligen att det har lett till att förundersökningen har tagit extra lång tid.

Uppgifter om vad som sades på mötet lades ut på Flashback innan Julia hunnit till busshållplatsen.
Citera
2026-04-11, 19:12
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Anjo, rädd för Bölman? 😂 Mmm när helvetet fryser till is. Du har fått det om bakfoten (som mkt annat). Det var Bölman som fjäskade för Anjo men Bölman blev så jävla butthurt när Anjo inte var intresserad, hahaha. Det är bra att Anjo inte ger dom där dårarna någon tid och uppmärksamhet! Dom är helt ointressanta och alla ser vad dom är ute efter. Konstigt dom aldrig kommer någonvart..... Jusstja, ingen vill se dom och ännu mindre höra dom.
Du har fått det om bakfoten.
Efter Anjos nazist video sa skilleras att det inte är bra och sprida nazist propaganda (en video t.om youtube tog bort pga hur de pratade om nazismen), och tipsade om personer som kunde hjälpa Anjo att inte framstå som en nazist.
Men Anjo som inte klarar av att någon säger något till honom valde att försöka hänga ut Axel. Axel svarade då tillbaka med samma mynt.
Och då kom Anjo fjäskande i Axels DM.
Alla vet att det var Anjo som fjäskade för skilleras.
Att säga till någon att sprida nazist propaganda är fel är inte att fjäska.
Citera
2026-04-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Uppgifter om vad som sades på mötet lades ut på Flashback innan Julia hunnit till busshållplatsen.

Det snacket har alla hört i över ett års tid, och att Chrippa är så dum att han har upprepat sitt snack i förhör med polisen för ett år sedan förändrar ingenting - det är status quo. Inget nytt.
Citera
2026-04-11, 22:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lögn. Igen. Den åtalade sa upp sig själv med omedelbar verkan. Det står i aktuellt förundersökningsprotokoll.

Hur många av dina lögner har jag rättat nu? 3? 4? Tröttnar du aldrig på att ljuga?
Jag har i alla fall tröttnat på att rätta dina lögner, så bye bye med dig!
Det är så det går till när man ger någon sparken. Endera säger de upp sig frivilligt eller så startar man processen för avsked.

Det är du som sitter och svamlar. Varför vet jag inte - du drar lans för sladdertacka som snokat på klienter på ett Socialkontor.
Det svårt att se vad som driver dig.

Edit
Delges misstanke om Brott mot Tystnadsplikten genom att lämna ut sekretessbelagda uppgifter till
annan/andra personer. Skedde 7/2 2024 till 8/11 2024.
Underrättad om 12 § FUK

Misstanken gäller Chrippas barn .. finns i fup.
Senast redigerad av micro113 2026-04-11 kl. 22:39.
Citera
2026-04-12, 00:02
Medlem
Citat:
Det är du som sitter och svamlar. Varför vet jag inte - du drar lans för sladdertacka som snokat på klienter på ett Socialkontor.

Lögn. Jag varken svamlar eller "drar lans". Det enda jag gör är att rätta dina lögner.
Citera
2026-04-12, 03:14
Medlem
Citat:
Det snacket har alla hört i över ett års tid, och att Chrippa är så dum att han har upprepat sitt snack i förhör med polisen för ett år sedan förändrar ingenting - det är status quo. Inget nytt.

Du vet väl att det går att jämföra det som spridits med vad som står i journalen?
Citera
2026-04-12, 07:41
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
I Fup berättar Julia att både Anjo och Jockiboi tagit emot information från källan.
Är det det stycket du vill att man läser?

Bevisligen inte det stycket någon berörd eller fanboi önskar att man läser högt. Herr 'AjDåntGIVVaFaak" om han blir anmäld (har råd betala skadestånd för förtal men Pontus Rasmussonon och Emilie Bumbi lades ner med vändande post, föräldrar skriver och TACKAR MIG, jag är odödlig) tar inte upp saken än, eller?
Citera
2026-04-12, 07:57
Medlem
Spritnotas avatar
Jag hoppas inte på att Anjo eller Jocke får sitt rättmätiga straff. För det är för naivt.

Jag hoppas bara att de FLESTA föräldrar med IQ över 93, avföljer och istället följer kanaler till sina barn som inte är hjärndöda eller destruktiva.

Helt UTAN denna skandal begriper jag helt ärligt inte alls varför någon svensk oavsett situation följer "nu renoverar vi ett barns rum i en villa vi hyr, med budget på 170k för riktiga snickare river ut innerväggar och kostar samma timpeng när de jobbar som när de lallar leka runt med pappa Jockiboi att en borr är en snopp och få en nacksving" framför kameran.

Redan det, lära barn att snickare, elektriker och kakelsättare även är din lekfarbror som sorterar dina leksaker och monterar ihop en möbel från IKEA är galenskap nog att inte låta barn se på saken. Tala om verklighetsfrämmande.
Citera
2026-04-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24

Anjo, rädd för Bölman? 😂 Mmm när helvetet fryser till is. Du har fått det om bakfoten (som mkt annat). Det var Bölman som fjäskade för Anjo men Bölman blev så jävla butthurt när Anjo inte var intresserad, hahaha. Det är bra att Anjo inte ger dom där dårarna någon tid och uppmärksamhet! Dom är helt ointressanta och alla ser vad dom är ute efter. Konstigt dom aldrig kommer någonvart..... Jusstja, ingen vill se dom och ännu mindre höra dom.
Satt inte Anjo i videon tillsammans med clue och bad clue prata med Axel om att han skulle sluta göra videos om honom?
Citera
2026-04-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Satt inte Anjo i videon tillsammans med clue och bad clue prata med Axel om att han skulle sluta göra videos om honom?

Stämmer bra det. Anjos underläpp darrade och rösten sprack.
Citera
2026-04-12, 15:33
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Jo, ”kan du inte be dem släppa mig?” sa han ynkligt men då närminnet sviktar hos de debila följarna har de redan glömt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in