2021-09-01, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Du får väl se till att besöka Thailand då. Ladyboys är lite mer frekventa i gatubilden här jämfört med i Sverige.
jag vet jag ska, hon jag pratar med är underbar
Citera
2021-09-01, 14:09
Medlem
Bor i Pattaya och äntligen får man hänga på stranden igen. Blir en dagstur till Koh Larn till helgen
Citera
2021-09-01, 14:22
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Har ingen betydelse som en vit man är du säker så länge du inte handlar eller smugglar narkotika

Du har nog fått något om bakfoten men det är upp till dig om du nu skulle tro att så vore fallet.
Citera
2021-09-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Du har nog fått något om bakfoten men det är upp till dig om du nu skulle tro att så vore fallet.
Tja jag kan bara härleda till vad en ladyboy sa till mig över nätet
Citera
2021-09-01, 14:38
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Tja jag kan bara härleda till vad en ladyboy sa till mig över nätet

Ladyboys, ja du, är det någon man kan lita på i alla väder så är det ladyboys......
Citera
2021-09-01, 14:45
Medlem
Citat:
Ladyboys, ja du, är det någon man kan lita på i alla väder så är det ladyboys......
jag har pratat med denna tös i fler månader varför skulle hon ljuga. framför allt om något som lnte påverkar oss det minsta`?
Citera
2021-09-01, 15:24
Medlem
Citat:
jag har pratat med denna tös i fler månader varför skulle hon ljuga. framför allt om något som lnte påverkar oss det minsta`?

Nu har jag ingen förkärlek för katoeys men det säger sig väl självt att det mentalt inte alla gånger står rätt till med dessa individer.

Nu ska vi givetvis inte generalisera men jeesus, om det är några som kan explodera känslomässigt på alla cylindrar och vara vagt opålitliga av diverse anledningar så är det väl just ladyboys.
Citera
2021-09-01, 15:30
Medlem
cerns avatar
Citat:
Asså det är ju om du är thai som du kan snacka dig ur allt om du blir stoppad av polisen eller så.

Något du bör veta är att Thailändare är jävligt sugna på pengar och har polisen spanat in en farang på fel plats vid fel tillfälle så kan man räkna med att de agerar.
Jag har aldrig testat vara ute vid lockdown men en thai kompis gjorde det (tjej) och hon blev stoppad direkt. Hon snackade sig ur situationen men poliserna var jävliga.
Citera
2021-09-01, 15:34
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Går du verkligen i en diskussion efter att flera i tråden, med många ur under bältet i Thailand, säger att du har fel när du inte ens verkar ha varit i Thailand själv eller kanske i väldigt små doser?

Jo, det påverkar oss för när vi är i Thailand så har vi faranger en mycket större måltavla på ryggen än vanliga Thaiare.

Och, du snackar med en ladyboy, med allt vad det innebär och kan eventuellt innebära.

Har du tur, så slipper du uppleva de negativa sidorna om ni nu skulle träffas, men vill du ha ett gott råd så är det "var mycket försiktig".

Jag avslutar härmed diskussionen om ladyboys pålitlighet överlag.
Citera
2021-09-01, 16:51
Medlem
Citat:
Går du verkligen i en diskussion efter att flera i tråden, med många ur under bältet i Thailand, säger att du har fel när du inte ens verkar ha varit i Thailand själv eller kanske i väldigt små doser?

Jo, det påverkar oss för när vi är i Thailand så har vi faranger en mycket större måltavla på ryggen än vanliga Thaiare.

Och, du snackar med en ladyboy, med allt vad det innebär och kan eventuellt innebära.

Har du tur, så slipper du uppleva de negativa sidorna om ni nu skulle träffas, men vill du ha ett gott råd så är det "var mycket försiktig".

Jag avslutar härmed diskussionen om ladyboys pålitlighet överlag.
Tack för dina råd.
Citera
2021-09-01, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Asså det är ju om du är thai som du kan snacka dig ur allt om du blir stoppad av polisen eller så.

Något du bör veta är att Thailändare är jävligt sugna på pengar och har polisen spanat in en farang på fel plats vid fel tillfälle så kan man räkna med att de agerar.
Jag har aldrig testat vara ute vid lockdown men en thai kompis gjorde det (tjej) och hon blev stoppad direkt. Hon snackade sig ur situationen men poliserna var jävliga.
Jag tar dig på ditt ord eftersom jag inte har varit i Thailand
Citera
2021-09-01, 16:57
Medlem
Receptionen i HH sa nu att poolen öppnas i morgon. Tror det när jag känner vattnet svalka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in