2020-03-18, 11:42
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Så enligt dig vore det ok att någon miljardär köpte upp allt toapapper och sen sålde det tio ggr dyrare? Det är ju "totalt frivilligt att handla".

Företag som COOP säljer redan toapapper för tio gånger pengarna. Tror du att du får Lilla Edets Pappersbruks personalpris när du handlar?
Citera
2020-03-18, 11:44
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Hade Hahne levt på 30-talet i sitt favorit land hade han ställts mot en vägg och skjutis av Nazisterna för ocker mot den egna befolkningen.

"Ordnung muss sein" och var det något de inte accepterade så var det "entreprenörskap" på den egna befolkningens bekostnad.

Agerar inte Afs hårt mot Hahne är de snart lika betydelselösa som F! inom svensk politik.

Det hade iofs slunkit med ett par tusen andra på kuppen...

Jag är helt okej med det.
Citera
2020-03-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Företag som COOP säljer redan toapapper för tio gånger pengarna. Tror du att du får Lilla Edets Pappersbruks personalpris när du handlar?
Källa på att COOP säljer toapapper för tio ggr inköpspriset?
Citera
2020-03-18, 11:53
Medlem
Skillys avatar
Det här förvånar mig inte det minsta. Det är precis den här typen av själviska, oempatiska, likgiltiga och giriga undermänniskor som blir fjantionalister och SD-supporters.

Vem minns inte svärjeälskande rassar som startade flyktingförläggningar för att sko sig på staten.
Citera
2020-03-18, 11:56
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Det här förvånar mig inte det minsta. Det är precis den här typen av själviska, oempatiska, likgiltiga och giriga undermänniskor som blir fjantionalister och SD-supporters.

Vem minns inte svärjeälskande rassar som startade flyktingförläggningar för att sko sig på staten.

Du menar sossen Jan Emanuel?
Citera
2020-03-18, 11:58
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
Det hade iofs slunkit med ett par tusen andra på kuppen...

Jag är helt okej med det.

Att som Hahne lägga på 259% är inget annat än ocker, har någon kollat så att där inte finns något judiskt blod i honom för de är ju dem som oftast anklagas för att profitera på andras olycka...

Hade han lagt på en normal förtjänst på produkten - vars funktion mot corona är tveksam - så hade det inte varit nån grej.

Men nu ockrar han och då borde Afs agera omedelbart
Citera
2020-03-18, 12:01
Medlem
Fitt-Hahne. Högermänniskor i nötskal. Straffar man kapitalisterna med hängning börjar de tillverka rep.

Jag hoppas INGEN köper hans ruttna masker som inte skyddar i vilket fall, och så sitter han där efteråt med sitt berg och utfattig.
Citera
2020-03-18, 12:03
Medlem
Citat:
Du menar sossen Jan Emanuel?
Blanda inte bort korten nu! Här är det William Hahnes ocker som avhandlas. Det blir givetvis inte bättre av att Jan Emanuel också är en ockrare.
Citera
2020-03-18, 12:04
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Att som Hahne lägga på 259% är inget annat än ocker, har någon kollat så att där inte finns något judiskt blod i honom för de är ju dem som oftast anklagas för att profitera på andras olycka...

Hade han lagt på en normal förtjänst på produkten - vars funktion mot corona är tveksam - så hade det inte varit nån grej.

Men nu ockrar han och då borde Afs agera omedelbart

Du har ingen aning vad han har betalat för dem. Och du, precis som andra är inte ens intresserade av den ekonomiska biten. Ni gnäller för att ni ogillar honom, partiet och värderingarna.

Samma pajasar som gladeligen handlar på Biltema eller Rusta när det faller in.
Citera
2020-03-18, 12:04
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Fitt-Hahne. Högermänniskor i nötskal. Straffar man kapitalisterna med hängning börjar de tillverka rep.

Jag hoppas INGEN köper hans ruttna masker som inte skyddar i vilket fall, och så sitter han där efteråt med sitt berg och utfattig.

Haha.. så är det ju.
Citera
2020-03-18, 12:05
Medlem
Hahne är verkligen en ärkeskurk, en riktig jävla smutsfläck och svinaktig profitör. Smidigt att vara en parasit och suga ut blodet av sitt "brödrafolk" för lite profit.

Äckel!
Citera
2020-03-18, 12:05
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly

https://www.youtube.com/watch?v=r0baKqk6btA jo då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in