Citat:
Ursprungligen postat av
omiga
Om CA har varit kontakt med kemikalier, så har han förmodligen fått dem utskrivna till sin egen holk.
Eller så var kaffet ovanligt starkt där nere på Svea. Man kan ju lätt bli lite uppkörd och stirrig, särskilt de dagar börsen inte gått så bra. I sällskap med Svenska dag. Förmodar jag.
Jag menar inte att CA knarkade .
Men kanske han kände någon knarkspanare via APK.
Kanske fick han info av en spanare som kände honom via APK , Palme är på bio och han verkar sakna livvakter
Gör vad du vil med denna information.
Men en del vittnesmål från knarkspanare motsäger varandra och de har svårt att minnas vad de gjorde mm
En grupp ska uppehållit sig närheten av mordplatsen .
Deras chef säger att man avbröt knarkspaningen i förväg för att det skulle ha varit så lugnt.
Knarkspanarna säger i förhör att de inte sett något.
I den stora tråden cirkulerade för ett tag sedan följande rykte.
"Användaren Scarfoot skrev några inlägg 2009, har kopierat några .
Han verkar ha tillhört baseballigan eftersom han skriver vi, när han försvarar deras agerande.
Har knarkspanarna fått munkavle , såg någon spanare något som är hemligstämplat?
"Jag måste tyvärr gör dig besviken ang bil 1520. Jag vet faktiskt inte...har inte heller några spekulationer beträffande "polisspåret". Inget som gör sig i tryck i alla fall. Jag har redogjort för vad jag tror....att "knarket" vet vad som hände, men kan inte gå ut med detta. Vem som höll i vapnet låter jag vara osagt, men källor säger att det var en gubbe som mycket väl kan liknas med CP.
Att det var CP tror jag ju inte..
Jag kommer att få förstahandsinfo om detta vad det lider, men det tar ett tag. Tidigast när mordet är preskiberat....eller när min kamrat har gått pension. Således 2-15 år.... så håll ut!

"