2020-03-09, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proteinshejk
Ja nu gör det ont i kroppen, nu är man så mycket back att man knappt bryr sig längre. Grattis till alla er som har sålt av ert innehav. Måste kännas riktigt bra för er.
Okej, hur mycket har du och ni övriga gått back sen början på raset i Februari?
Citera
2020-03-09, 10:28
Medlem
morkfromorks avatar
Tragiskt att tex. Stayble som övertecknades mer än 400% faller som en sten första dagen.

ännu en blåsning, tyvärr, insiders sitter som vanligt med aktier de fått tidigare till lägre kurs.
Citera
2020-03-09, 10:29
Medlem
-Mystics avatar
Även Avanzas forum bjuder på riktiga godheter, där det talas om en överreaktion eftersom COVID 19 inte är värre än influensan. 😂

https://m.imgur.com/a/EY189qv

Samtidigt som 16 miljoner i norra Italien är helt isolerade.
Citera
2020-03-09, 10:30
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OZ12
Okej, hur mycket har du och ni övriga gått back sen början på raset i Februari?
11% back från toppen 19/2 tills dess att säljordern av fonderna gick igenom 3/3.
Känns överkomligt i nuläget.
Citera
2020-03-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Tolka det hur du vill. Det räcker väl med att titta på börskurserna idag för att konstatera att ekonomin drabbats. Hårt eller inte, gör din egen bedömning.

Jo min egen bedömning har jag gjort
Nu var det ju din bedömning på hårt som jag var intresserad utav
Citera
2020-03-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Även Avanzas forum bjuder på riktiga godheter, där det talas om en överreaktion eftersom COVID 19 inte är värre än influensan. 😂

https://m.imgur.com/a/EY189qv

Samtidigt som 16 miljoner i norra Italien är helt isolerade.

Är det verkligen en reaktion på COVID19?
Storskalig smittspridning inom Sverige verkar ju allt mer osannolikt.
Citera
2020-03-09, 10:43
Medlem
Talespins avatar
Stackars er som inte har sålt ännu. Det här raset kommer givetvis att fortsätta ett tag till. USA väntas klappa ihop helt idag, precis som asiaten gjorde inatt.
Citera
2020-03-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag är ganska säker på att vi har sett botten här. Har förlorat hundratusen de senaste veckorna men nu kommer det vända.

Jag är 99% säker på att det här inte är botten. Inte på långa vägar. Nån botten kan man inte avgöra förrän vi sett en varaktig återhämtning. Dvs 4-5 dagar med stabilt stigande kurser och inte nån enstaka rekyl upp...
Citera
2020-03-09, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Stackars er som inte har sålt ännu. Det här raset kommer givetvis att fortsätta resten av veckan. USA väntas klappa ihop helt idag.

Precis som asiaten gjorde inatt.

Ja, det här är tyvärr bara början. Sålde 75% av allt för två veckor sen. Resterande sitter jag lite fast med i månadshandlade fonder, varav Gladiator i teorin ska kunna gå plus även när det rasar.
Citera
2020-03-09, 10:45
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle70
Jo min egen bedömning har jag gjort
Nu var det ju din bedömning på hårt som jag var intresserad utav

https://svenska.se/tre/?sok=Hårt&pz=1
Citera
2020-03-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proteinshejk
Ja nu gör det ont i kroppen, nu är man så mycket back att man knappt bryr sig längre. Grattis till alla er som har sålt av ert innehav. Måste kännas riktigt bra för er.

Är det din första börsnedgång? Jag tror vi kan se OMXS30 ner mot 1000 punkter framåt maj/juni. Nästan en halvering från toppen alltså.
Citera
2020-03-09, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storbob
Är det verkligen en reaktion på COVID19?
Storskalig smittspridning inom Sverige verkar ju allt mer osannolikt.

Vi kommer få en storskalig smittspridning förr eller senare. Förbannade medelklass som ska flyga runt i tid och otid. Håll er hemma nu för i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in