2020-03-16, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Imorgon kommer du förlora 10.000 kr till med största sannolikhet.

Jag vill bli rik så jag kan slippa slava. Jag hatar mitt jobb. När ska oturen vända? Mitt liv suger just nu och det pga av kinaviruset. Om det inte vore för kineserna hade allt varit bra
Citera
2020-03-16, 00:42
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-das1
Du skrev fel då? Eller vill du att vi ska gissa oss till din situation?

Sälj och sätt in på ett bankkonto.
Han har förlorat 2000 kr på bara räntefonder, sen har han massa Avanza Global osv också
Citera
2020-03-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB-das1
Du skrev fel då? Eller vill du att vi ska gissa oss till din situation?

Sälj och sätt in på ett bankkonto.

Aa jag har lagt 100 % säljorder. Ska sätta in på sparkonto. Tack för hjälpen.
Citera
2020-03-16, 00:44
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Jag vill bli rik så jag kan slippa slava. Jag hatar mitt jobb. När ska oturen vända? Mitt liv suger just nu och det pga av kinaviruset. Om det inte vore för kineserna hade allt varit bra
Du borde vara glad nu, fortsätt köpa! Du får ju köpa aktier billigt just nu
Citera
2020-03-16, 00:45
Medlem
FB-das1s avatar
Citat:
Krascher kommer med ojämna mellanrum. Är det inte kinavirus så är det något annat förr eller senare.
Citera
2020-03-16, 00:47
Medlem
Citat:
Du borde vara glad nu, fortsätt köpa! Du får ju köpa aktier billigt just nu

Ja kanske det men jag vill inte ha amf räntefond. Jag gillar inte den. Varför ska man ha räntefond på isk konto. Jag har hört att det är dåligt. Avkastningen suger
Citera
2020-03-16, 00:50
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ja kanske det men jag vill inte ha amf räntefond. Jag gillar inte den. Varför ska man ha räntefond på isk konto. Jag har hört att det är dåligt. Avkastningen suger
Ja men sälj den då och köp aktier istället.
Citera
2020-03-16, 00:53
Medlem
Citat:
Ja men sälj den då och köp aktier istället.

Ska jag köpa svenska eller amerikanska aktier. Jag har hört att det kostar mer att köpa usa aktier. Jag var intresserad av apple och microsoft.
Citera
2020-03-16, 00:56
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ska jag köpa svenska eller amerikanska aktier. Jag har hört att det kostar mer att köpa usa aktier. Jag var intresserad av apple och microsoft.
Köp svenska aktier, dom har tryckts ner mer än amerikanska.
Ett tips är Rottneros, stabilt skogsbolag som funnits med länge och har superlåg värdering.
Citera
2020-03-16, 00:57
Medlem
Kanske det blir bättre om man köper en globalfond istället för usa aktier. Men jag vill inte att kineser ska ha mina pengar eftersom dom skapar virus
Citera
2020-03-16, 01:01
Medlem
Citat:
Köp svenska aktier, dom har tryckts ner mer än amerikanska.
Ett tips är Rottneros, stabilt skogsbolag som funnits med länge och har superlåg värdering.

Ok tack för tippset. Det är intressant. Hade aldrig hört talas om företaget innan. Idioterna tar slut på all toalettpapper så det behövs mycket papper just nu.
Citera
2020-03-16, 01:08
Medlem
Om man ska ta ut pengar från sitt isk bör man göra det innan 1 april? Det är ngt med skatten har jag hört stämmer det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in