Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Det är mycket tack vare Trump som hanterat krisen på ett mycket bra sätt även fast ni Trumphatare vägrar tro på det.
Till sommaren börjar USA så småningom öppna upp igen! Kul för oss som bor här!
#MAGA
Ja, vi vet att det är mycket tack vare trumpen, dock är det väldigt mycket på minussidan för trumpen.
trumpen är inte president för folket, för vem är ingen som riktigt vet faktiskt.
Men för folket nej, han försökte ju ta livet av dom och 911 får samtal ofta nu om man ska ta desinfektionsmedel i lungorna, IV och kanske dricka.
Sånt här är det man använder när man tar livet av sig.
Det låter inte som någon ledare ens.
trumpen är så svag som president, och inga mer PK om COVID-19.
Så bekräftar även trumpen detta med att pudla bort sig.
Skoj du pratar om öppna, då detta är inte över på länge.
Men jag vet också du ser det som svart och vitt, så om en kiosk öppnar så slår din konfirmationsbias till.
Man frågar sig vart vaccinet är som trumpen sa kommer snart, detta var ju trots allt månader sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
whogivesafuck
Nog har det blivit en riktig härlig smet efter Dr. Trumps uttalanden.
Nu sliter varenda AT-lärljunge sitt hår i förtvivlan med att nagelfara varje jävla bokstav i hans mirakelmedicinsuttalande för att försöka hitta minsta lilla möjlighet att få det "korrekt"
Liksom för honom själv som för hans fanatiker är ena än dummare än det andra.
Kan riktigt se hur de sitter där timme in och timme ut, med gråten i halsen, och jagar alla halmstråsteorier som finns för att rädda sin Master.
https://www.politico.com/news/2020/04/26/trump-coronavirus-conservatives-209325
Den borne ledarens uttalande är ju sådant som kommer från små barn.
Ännu roligare blir det när det visar sig att hans rättrogna faktiskt följer hans medicinska utlåtande.
Bl a i Illinois - "Such calls included someone using a detergent based solution for a sinus rinse and another person gargling with a bleach and mouthwash mixture to kill germ"
https://edition.cnn.com/world/live-news/coronavirus-pandemic-04-25-20-intl/h_5d64d2e8318d95f6897f12b9a69edef0
Jävlars. Jag garvar läppen av mig.
Land of the free and home of the idiots????? - MAFA
trumpen kommer ha dödad någon med sina snakeoil kurer som är verkningslösa.
Ska bli skoj och se om PK för trumpen och COVID-19 är över.
För om det sker, så är det en signal att trumpen drar sig tillbaka då han inkompetent och har insett det själv.
En fråga jag ställer mig, varför är trumpen så rädd att använda det federala att hjälpa de nationen och medborgarna.
Varför existerar ens en debatt kring detta för trumpen?
Eller är det så att trumpen inte förstår vad en president är och vad denna gör?