2020-04-14, 00:19
Medlem
Nu har han tagit det här om NY och respiratorerna 15 gånger. Räcker med det nu!! Och nu är han och stänger plan från Kina och han gillar Dr Fauci. Hahahahha så sjukt .... han är så sjuuuk...

Han är riktigt riktigt NERVÖS.

Han är skitnervös nu. Har han sett pollarna månne.
Senast redigerad av AlbertEnben 2020-04-14 kl. 00:22.
Citera
2020-04-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Lite märkligt att en man med en så grandios självbild kan vara så ytterligt känslig för kritik...
Du har då verkligen inte förstått hur Trump fungerar. När någon attackerar honom slår han tillbaks. Underbart hur han sänker lögnmedia på bästa sändningstid.
Citera
2020-04-14, 00:23
Medlem
gato12s avatar
Jösses vad Trump är snarstucken. Han kan inte haft en bra påsk
Citera
2020-04-14, 00:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorFranz
Du har då verkligen inte förstått hur Trump fungerar. När någon attackerar honom slår han tillbaks. Underbart hur han sänker lögnmedia på bästa sändningstid.
Han är en slugger. Verkligen. En byggherre från New York kan inte vara nån liten fröken...

Å andra sidan kräver ett presidentämbete en aning mer... statsmannamässighet
Citera
2020-04-14, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Nu har han tagit det här om NY och respiratorerna 15 gånger. Räcker med det nu!! Och nu är han och stänger plan från Kina och han gillar Dr Fauci. Hahahahha så sjukt .... han är så sjuuuk...

Han är riktigt riktigt NERVÖS.

Han är skitnervös nu. Har han sett pollarna månne.
Hans polls är nära all time highs. Vad yrar du om, lol.
Citera
2020-04-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Javisst och så lägger han värdefull tid på att upphöja sig själv och bemöta kritiker. Han borde ju ändå tänka på amerikanerna. Kan man tycka.

Jag hade fel i att han skulle låtsas bry sig. Nog bryr han sig, men inte om folket som jag trodde han skulle fejka. Men han för dum även för det. Allt handlar om honom hittills. Och hur många timmar ska han tjata om sig själv?

Ska han inte bemöta alla falska anklagelser?
Trump har agerat i enlighet med rådgivarna.
Det är faan ledsamt hur ohederliga ni är. Trump har agerat bra och handlingskraftigt under den här krisen .
Citera
2020-04-14, 00:26
Medlem
gato12s avatar
Återkommande svingar mot Biden, det här har urartat till ett (bisarrt) kampanjmöte...

Alla är fake
Citera
2020-04-14, 00:27
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorFranz
Hans polls är nära all time highs. Vad yrar du om, lol.
Just därför är det märkligt att han är så pressad och snarstucken
Citera
2020-04-14, 00:27
Medlem
Totalt kaos på press konferensen, tajfs mellan Trumpen och media!
Citera
2020-04-14, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Ska han inte bemöta alla falska anklagelser?
Trump har agerat i enlighet med rådgivarna.
Det är faan ledsamt hur ohederliga ni är. Trump har agerat bra och handlingskraftigt under den här krisen .

Jamen tjugo gånger varje sak och i trekvart?

Tycker han borde prata om hur amerikanerna har det och hur de drabbas. Han är ju fan inte sann ... ventilators och blabla bla inte ett ord om hur folk har det.

Jag trodde och överskattade honom som trodde han skulle försöka låta som om han bryr sig om amerikanerna. Men det fick ju lära mig, att något sådant ska det inte handla om.
Citera
2020-04-14, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Han är en slugger. Verkligen. En byggherre från New York kan inte vara nån liten fröken...

Å andra sidan kräver ett presidentämbete en aning mer... statsmannamässighet
Jag förstår att folk verkar vara programmerade att tycka att "presidentämbetet" blablabla.

Jag är dock av motsatt åsikt, det enda som betyder något är resultat. Tänk dig själv vad som skulle hända om dessa idioter i media dikterade vilkoren för en president. Nej tack.
Citera
2020-04-14, 00:30
Medlem
Men detta var för dåligt. Vi satt ju själva här på fb 21 mars och kollade web live när man surfade för fullt på Hawaii. Vi mer eller mindre skrek STOP surfing its a CORONA virus going on here! Stop surfing!

23 mars fattade man det på Hawaii och stängde ned. Trumpen var för sen och fattade ingenting.

Postat 21 Mars
Hawaii verkar inte coronan ha satt någon större skräck.

En fristad. Dock har man 37 fall. Men det kanske är hoax.

https://www.livebeaches.com/webcams/...cam-in-hawaii
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in