2020-03-04, 23:14
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapriskniv
Jättebra, hoppas inte du ljuger för dig själv. Nästa råd: byt hobby. Känner du dig melankolisk och uttråkad, kanske understimulerad och fundersam?

Spela schack, löpträna, skriv dikter, skratta som Jimmy Carr, gör baklängeskullerbyttor eller vispa bechamel utan brännskador. Köp guldkort på grönan eller skaffa en norsk vän, dom låter svinroliga även om dom inte skämtar. Tror du fattat poängen, piller är aldrig bra eller långsiktig lösning.
Har det någonsin slagit dig att man kan ta droger rekreationellt, för att ha roligt och inte för att man mår dåligt? Är nöjd med i princip allt i mitt liv. Att Fru Svensson dricker några glas vin med sina vänninor från Bokklubben gör hon väl antagligen inte för att vill ta sitt liv?
Citera
2020-03-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
Har det någonsin slagit dig att man kan ta droger rekreationellt, för att ha roligt och inte för att man mår dåligt? Är nöjd med i princip allt i mitt liv. Att Fru Svensson dricker några glas vin med sina vänninor från Bokklubben gör hon väl antagligen inte för att vill ta sitt liv?

Absolut, jag har redan sagt det. Gör vad fan du vill om du känner att det är rätt. Varför måste du slänga in fru Svensson i diskussionen? Tråden handlar ju om dig? Jag bryr mig inte om fru Svensson, jag bryr mig egentligen inte om dig heller.

Jag suckar mest och rycker på axlarna över att se hur samma faktaresistens jag led av smittar rakt ner i genpoolen. Information och erfarenheter skjuts med hagel, ba bort med skiten.
Citera
2020-03-05, 21:54
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapriskniv
Absolut, jag har redan sagt det. Gör vad fan du vill om du känner att det är rätt. Varför måste du slänga in fru Svensson i diskussionen? Tråden handlar ju om dig? Jag bryr mig inte om fru Svensson, jag bryr mig egentligen inte om dig heller.

Jag suckar mest och rycker på axlarna över att se hur samma faktaresistens jag led av smittar rakt ner i genpoolen. Information och erfarenheter skjuts med hagel, ba bort med skiten.
För att det kändes som att du antog att min enda hobby var att käka massa piller, även fast jag förklarade 2 gånger att fallet inte var så. Att man inte ska ta benso dag ut och dag in behöver jag inte flera år av missbruk för att förstå. Men tack ändå, hörru du.
Citera
2020-03-05, 22:39
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Det finns väl flera definitioner av vad som är rekreationellt, att slänga i sig så mycket benso att man får blackout är inte rekreationellt i min värld.

Ta och fundera på varför du slänger i dig så många, benso är en lurig drog som man bör ha respekt för. Det ska enligt mig aldrig tas rekreationellt utan enbart terapeutiskt.

//Tripportreat
Citera
2020-03-06, 18:56
Medlem
Citat:
För att det kändes som att du antog att min enda hobby var att käka massa piller, även fast jag förklarade 2 gånger att fallet inte var så. Att man inte ska ta benso dag ut och dag in behöver jag inte flera år av missbruk för att förstå. Men tack ändå, hörru du.

Du underskattar beroendepotentialen. Alprazolam är sinnessjukt starkt och de flesta hinner aldrig fatta vad som hände innan dom sitter med beroende. Vi snackar perioder om ca 14 dagar, sen sitter du där.

Och doserna du käkar? Ja, fucking lycka till.
Citera
2020-03-06, 20:33
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Fru Svensson satt inte och funderade på om det kan ha varit uppåttjacket som motverkade att man blev benszombie p.g.a. att man överdoserade neråttjacket. Som svar på din fråga. 8mg utslaget på en kväll är inte ett solklart recept på blackouts.
Edit: fy fan vad äckligt och sörpla i sig 4 DL mollipect!
Citat:
Är inget större fan av de snabba skorna men kan dock säga att jag numera MÅSTE ha benso om jag ska ta Ecstasy, vilket jag gör ca varannan månad. Den där jobbiga och ångestfylla avtändningen som man brukar få precis när E:n har "gått ut" försvinner som ingenting när man fått i sig några blå
Precis där omöjliggjorde du tanken på att du tar droger rekreationellt.
Senast redigerad av GoUoD 2020-03-06 kl. 21:07.
Citera
2020-03-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Fru Svensson satt inte och funderade på om det kan ha varit uppåttjacket som motverkade att man blev benszombie p.g.a. att man överdoserade neråttjacket. Som svar på din fråga. 8mg utslaget på en kväll är inte ett solklart recept på blackouts.
Edit: fy fan vad äckligt och sörpla i sig 4 DL mollipect!

Precis där omöjliggjorde du tanken på att du tar droger rekreationellt.

Bra svar! Dock oerhört svårt att få folk att förstå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in