Citat:
Ursprungligen postat av
Rastade
Hatet bara ökar och ökar mot folk som är feminister, vad har det gjort som provocerar människor så mycket?
Dom vill inget illa ju.
Dom vill bara ha det jämställt mellan kvinnor och män, det är väl bra?
Dåtidens feminister BEHÖVDE stå upp för oss kvinnor.
Idag är feminismen helt jävla efterbliven, allt handlar om karlhat, och att man ska tävla i vem som kan vara mest jävla äcklig, man är fan inte frisk i huvudet om man ens öveväger tanken att måla tavlor med mensblod, vad i hela jävla helvete?
Bara för att man har träffat på en karl som var ett jävla as, så är helt plötsligt ALLA män det också.
Men JÄVLAR om man skulle säga samma sak om en kvinna, då kommer något sekundärkränkt sliddjur och börjar gasta som fan.
"Vi kvinnor MÅSTE OCKSÅ FÅ GÅ TOPLESS, FÖR KILLARNA FÅR!!111!!!".
Jag vill INTE se era jävla slappstrutar, klä på er för helvete, varför detta sug efter att vika ut sig i tid och jävla otid?
Och inte att förglömma, den värsta masspsykosen av dem alla, PATRIARKATET.
Inte en sekund av mitt liv har jag känt ett förakt mot detta, måste vara sjukt jobbigt att det är så mycket MÄN i samhället, omkring en hela tiden. Stackars fäder till så fucked up jävla döttrar, att de blir hatade för att idioterna svalt all skit feminsimen och samhället dillat i dem. Hoppas fan att de aldrig hjälper sina döttrar i knipa.
Och GENUSPEDAGOGIK, skiten med "här är vi inte han och hon, är är vi alla hen och alla är kompisar", man FÖDS med ett jävla kön, vad tappade än vill försöka lura i andra ärthjärnor.
Jag behöver ingen jävla idiotfeminism för att uppnå jämställdhet i mitt förhållande.
Sådan skit klarar jag mig bättre utan.
Jävla idioti är vad det är.