Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Arga blattens kanal finns kvar för mig i alla fall. Däremot så har han tagit ner sina videos. Eller menar du att någon tagit bort dom för honom?
Nu uppstår en sån här situation som gör att man vill försvara yttrandefriheten i en sån här tråd, men det är svårt när folk inte belägger sina uppgifter (nu får du frågan med detta inlägg så du har ju fortfarande chans). Men i trådstarten så står det ett påstående som verkligen måste beläggas (300 000 invandrare som skall komma hit).
Inte bara till dig nu (Belavia). Varför hittar ni på och påstår massa skit och konstigheter utan att belägga det? Sånt gör att majoriteten som vill kämpa för yttrandefrihet inte kan ställa sig på samma sida som er. Kampen blir ju därmed förstörd och vi som vill ha yttrandefrihet förlorar på grund av er.
Nu skrev jag inte trådstarten så jag kan inte svara på varför TS hade den märkliga uppgiften om 300.000 som skall komma hit.
Sedan lever vi i fake news-tider. Det är manipulationer och lögner överallt.
Möjligen kan det vara så att TS har ett ärligt uppsåt och verkligen tror att 300k invandrare står i begrepp att komma hit, men missat att källan inte var trovärdig?
Alla har inte politik som heltids-hobby men försöker navigera rätt ändå. Det behöver väl inte nödvändigtvis vara så att TS rakt ut ljuger?
Hursomhelst, jag spekulerar bara. Fråga TS direkt istället var uppgiften kommer ifrån, eller om hen bara hittade på, och i så fall varför.
Enklast så, inget jag kan svara på tyvärr
Vad beträffar Arg Blatte så var jag helt övertygad om att han blivit drabbad. Men då är det alltså han själv som tar ner sina videos oberoende av censurkrafterna?