Citat:
Ursprungligen postat av
Flammarion
Sluta fly ifrån verkligheten och börja ta tag i ditt liv från och med nu.
Precis.
Det är helt okej att tycka att någon har balla piercingar, att det är roligt att någon pruttar ogenerat, har en porrmusche, klär sig i leopard, får hela håret flätat och att han läspar lite gulligt. Jag fattar. Men det TS inte tänker på är att även med Sami finns ett vardagsliv. Tvätta nerpruttade kallingar och annat. Det kan säkert kännas som en ljuvlig fantasi, men det är inget annat än just en fantasi.
Sami har höga skulder som han i BB uttryckt att han inte plågas av, trots att millen bara eventuellt täcker det (han var lite osäker när han fick frågan) och han har berättat att hemma lever han på typ 2 bullar till frukost följt av godis. That's it. Jag tror säkert att det finns någon för Sami, men det är nog inget för alla och om det hjälper ditt stalkerbeteende att jag berättar om sådant här gör jag det så gärna, för fatta hur creepy du är. 😂
Vill avsluta detta inlägg med att jag inte tycker illa om Sami. Tvärtom! Han är helt jävla fantastisk. Det är bara det att jag inte har en önskan om att dela mitt liv med honom.