2020-04-08, 22:10
Medlem
Ni har gett Alex den här luften som röstade kvar han mot vicky, skyll er själva att ni fått han och kalla sig för Tony Montana
2020-04-08, 22:12
Medlem
xrlpyts avatar
Är det ens någon som förstår hur allas lojaliteter hänger ihop? Hahahahaha, orka.
2020-04-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Min värsta mardrömsscenario är att Alex sitter mot Amalia på måndag
Då kommer ingen av oss på Flashback vara enade och vi kommer få dras med det enorma objektet en lång tid framöver.

Hoppas alla tänker lika strategiskt som vi gjorde sist!

För Alex kommer ÄNDÅ INTE vara vinnaren av BB2020

Kan förresten Jullan släppa Jassa och Frida och ha sitt sikte med harpunen mot det enorma objektet istället. Börjar tappa hoppet om henne med snart
Men sitter Amilia mot Jassa?

Alltså, jag vet inte där...
2020-04-08, 22:13
Avstängd
Citat:
Har upptäckt att dom enda från BB som Virran följer är Lenny och Alex.
Ifall någon bryr sig.
Lägg till anty,lisa,patsy,izbela på den listan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ut med ORMEN !!! Sami och Julia fattar inte att han säger allt till Martin och jass fattar dom inte det.

Nej, det är därför jag e så förbannat besviken på Jullan.

Hoppas det blir en plot twist på hela skiten där Jullan och Sami genomskådat alla utan att vi 24/7-tittare märkt av det och får först ut Anali och därefter kan Alex ryka för min del
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni har gett Alex den här luften som röstade kvar han mot vicky, skyll er själva att ni fått han och kalla sig för Tony Montana
Världsvana Vicky, 22, skulle bara ut. I bästa fall är hon en mytoman, i värsta fall är hon en klockren psykopat.
2020-04-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Julias Instagram växer

Ja jag såg att båda konton växer bra. Hoppas bara hon kommer underfund med falska
Alex Martin Jasmine.
Senast redigerad av Doiten 2020-04-08 kl. 22:22.
2020-04-08, 22:16
Medlem
Globalisten55s avatar
Nu sitter Sami Alex och Julia och snackar.Julia säger till Alex du kan lita på oss.Men Alex spelar dubbelt vilket pakt kaos detta blivit😂Rosa rummet samtliga där kommer rösta på Julia
EN sak till Julia paktar inte med Amilia utan hon vet att dem kommer rösta på henne
Sami säger att han aldrig kommer rösta på Julia eller Alex
2020-04-08, 22:16
Medlem
Citat:
Min värsta mardrömsscenario är att Alex sitter mot Amalia på måndag
Då kommer ingen av oss på Flashback vara enade och vi kommer få dras med det enorma objektet en lång tid framöver.

Hoppas alla tänker lika strategiskt som vi gjorde sist!

För Alex kommer ÄNDÅ INTE vara vinnaren av BB2020

Kan förresten Jullan släppa Jassa och Frida och ha sitt sikte med harpunen mot det enorma objektet istället. Börjar tappa hoppet om henne med snart

Exakt de jag menar , Alex har ingen chans att vinna detta , ska vi verkligen riskera att Amilia kanske vinner immunitet nästa vecka och vips så är hon ännu närmare final, lägg allt smaskande klickande och att han är svart åt sidan.. vårat största mål är Amilia och har alltid varit de.
2020-04-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men var blev de av med "inget paktande" i final veckan. Tycker de skulle vara en bra idé. För de är så jävla tröttsamt detta. Autonomenering bums på dom

Ska tydligen börja imorgon om jag fattat det rätt
2020-04-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Men sitter Amilia mot Jassa?

Alltså, jag vet inte där...

Menar bara att värsta scenariot vore om Alex och Amilia sitter mot varann.
Hela bb-tråden på Flashback kommer explodera då. Det kommer bli shutdown för ingen kommer vara överens.
2020-04-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Exakt de jag menar , Alex har ingen chans att vinna detta , ska vi verkligen riskera att Amilia kanske vinner immunitet nästa vecka och vips så är hon ännu närmare final, lägg allt smaskande klickande och att han är svart åt sidan.. vårat största mål är Amilia och har alltid varit de.

Ja vi är för fan lika splittrade här som Jullan är inne i BB-huset.
Hon gör mig extremt nervös med hennes velande hit och dit och snack om att rösta med hjärtat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in