2020-04-01, 20:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vi måste behålla Alex så långt som möjligt för samis skull
Kan hålla med om. Alex har vuxit den senaste veckan. Han tar sina egna beslut. Det var skönt att se och höra för första gången. Cred till honom.
2020-04-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoralPappa
Men snälla droppa översittarattityden.

Sami är smart som fan, hur vet du att han inte bara säger så för att vinna röster? Då har han ju playat dig också som faller för det.
Haha buhubuhu, översittarattityd.

Ja, och då har han ju gjort TOTALT RÄTT eftersom det är ett tv-program som går ut på att bli populär hos tittarna? Spela roll om han playat mig och alla andra när han får flest röster och kammar hem miljonen? Men att du kommer och säger att han inte presterar i tävlingarna för att han tror att han kommer bli kvarröstad jämt är de facto fel, baserat på det han själv uttryckt. Men varsågod att försöka rösta ut honom du, om du nu tror att du är så smart och har synat hans "taktik".

Men det är så uppenbart vad din agenda i den här tråden är haha så förstår inte ens varför jag bemödar mig att svara dig.
2020-04-01, 20:42
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja, sen kan Victoria ryka nästa gång. Fattar inte varför folk vill se dem mot varandra, då kommer den ena som röstas kvar bara få hybris. OCH jag kan inte mentalt trycka på att rädda kvar varken den ena eller andras namn!
Precis så jag tänkt och också skrivit åtskilliga gånger. Man kommer ju knappt att känna glädje om Amilia åker mot Vicky då man måste rädda kvar en av dem. Precis som du säger vore drömmen om hon åkte mot Frida istället, det räknar hon aldrig med men det är precis vad som kommer hända om dom ställs mot varandra
2020-04-01, 20:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Det lär ju pågå lite pill och pet under täcket kvällar när de är riktigt jävla fulla 😆
Mergim vädjade till BB att de skulle få vara ensamma i mörka rummet igen, inatt. Hade innan sagt att de ville in där och kramas i mörkret. Tycker BB borde gå de till mötes.
2020-04-01, 20:44
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tycker Martin ser grym ut i sin dräkt
2020-04-01, 20:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha buhubuhu, översittarattityd.

Ja, och då har han ju gjort TOTALT RÄTT eftersom det är ett tv-program som går ut på att bli populär hos tittarna? Spela roll om han playat mig och alla andra när han får flest röster och kammar hem miljonen? Men att du kommer och säger att han inte presterar i tävlingarna för att han tror att han kommer bli kvarröstad jämt är de facto fel, baserat på det han själv uttryckt. Men varsågod att försöka rösta ut honom du, om du nu tror att du är så smart och har synat hans "taktik".

Men det är så uppenbart vad din agenda i den här tråden är haha så förstår inte ens varför jag bemödar mig att svara dig.

Gött att höra dig Moder. Big Sam är bara som han är, inget invecklat i den killen.
2020-04-01, 20:45
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja, sen kan Victoria ryka nästa gång. Fattar inte varför folk vill se dem mot varandra, då kommer den ena som röstas kvar bara få hybris. OCH jag kan inte mentalt trycka på att rädda kvar varken den ena eller andras namn!
Om båda hade stått mot varann hade jag nog låtit bli att rösta och låta ödet ha sin gång. Samtidigt en skön veckofinal då man inte behöver sitta på helspänn utan det blir super oavsett. Fast jag vet inte.. Amilias monologer och skeva självförtroende.. Alltså jag pallar inte
2020-04-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Mergim vädjade till BB att de skulle få vara ensamma i mörka rummet igen, inatt. Hade innan sagt att de ville in där och kramas i mörkret. Tycker BB borde gå de till mötes.

Var det inte även Lennie som sa ” - Vi gör vaaaaaad som heeeeelst, vaaaaad ni än vill!”
Tänk själv när Mergrin grabbar tag i Lennies hårda dase i mörkret och utropar sitt vanliga skrik som vi alla hatar 😂 Lennie lär väl inte ens hitta Mergrins prinskorv 🙈
Medlem
icons avatar
Om Virr och Am satt mot varandra skulle jag rösta ut Virr. För hennes egen skull. Hon har gjort sitt där. Borde inte varit med från början.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Om nu Amilia är smart som du säger och som du går igång på. Då hade hon väl kanske kunnat räkna ut att hennes skitsnackande och spelande inte går hem bland tittarna? För det har det ju uppenbarligen inte gjort. Hon åker mot ALLA i huset i en omröstning, så hur jävla smart har hon varit egentligen tycker du?

Ja det är möjligt att hon överskattade tittarnas förtjusning över taktik, sarkasm och underfundig humor, men hon är fortfarande typ smartast i huset.
2020-04-01, 20:49
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Var det inte även Lennie som sa ” - Vi gör vaaaaaad som heeeeelst, vaaaaad ni än vill!”
Tänk själv när Mergrin grabbar tag i Lennies hårda dase i mörkret och utropar sitt vanliga skrik som vi alla hatar 😂 Lennie lär väl inte ens hitta Mergrins prinskorv 🙈
Haha, nej det tänker jag inte tänka på. ryd:
2020-04-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Precis så jag tänkt och också skrivit åtskilliga gånger. Man kommer ju knappt att känna glädje om Amilia åker mot Vicky då man måste rädda kvar en av dem. Precis som du säger vore drömmen om hon åkte mot Frida istället, det räknar hon aldrig med men det är precis vad som kommer hända om dom ställs mot varandra
Bara tanken av Amilias ansikte när hon hör vi röstat ut henne mot Frida, det ger mig gåshud
”Alltså.. va?! Nääee..” De kommer behöva släpa ut henne för hon kommer envisas med de måste sagt fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in