2020-04-01, 15:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Amilia om någon VISSTE hur reglerna löd. Hon satt ju för fasiken klistrad med ögonen i brevet i en kvart efter att det kom in och läste om och om igen. Riktig bullshittare.

Amilia hade kunnat säga att hon valde Jassa utan att motivera inför Jassa varför. Det hade varit rakryggat, "jag valde dig men kan inte säga varför eftersom det kan påverka hur du väljer, och det vill jag inte".

Men...
Bannlyst
Vickan kommer välja Julia och Julia väljer Sami, lr så blir det Sami mot Martin och vi avgör!

Lika bra Sami får immunitet, annars blir måndagens utröstning så förutsägbar om han hänger löst.
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Åh, det är som en sjuhelvetes våt dröm. Men produktionen kommer säkert inte ge henne några konfrontativa frågor 🙃 Amilia är deras gullegris!

"Amilia, är du kär i Lennie"
"Hur är din relation till Mergim"
"Vem vill du helst skicka ut ur huset"
"Vem klickar du bäst med"
"Varför ska du vinna miljonen"

Alla deltagare får ju samma frågor, mer eller mindre....
2020-04-01, 15:33
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Åh, det är som en sjuhelvetes våt dröm. Men produktionen kommer säkert inte ge henne några konfrontativa frågor 🙃 Amilia är deras gullegris!

Nu kom dom på att lennies pris för inatt blir att han får ge ut en immunitet
2020-04-01, 15:33
Medlem
Frida är nog inte så dum som hon ser ut. Hon för Glasmans ande därinne. Jag börjar gilla henne skarpt.
2020-04-01, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Vickan kommer välja Julia och Julia väljer Sami, lr så blir det Sami mot Martin och vi avgör!

Lika bra Sami får immunitet, annars blir måndagens utröstning så förutsägbar om han hänger löst.

VA? HAN ska köra ut Victoria med huvudet före. Förutsägbart eller inte.

Nu kommer han bli själv kvar ju men still.
Medlem
Citat:

Jag är inte säker men jag tror att det kan ha svängt eftersom de märkt hur hon är och vad folk tycker. Men det känns som att de är på henne mer.
Eller så är det en sjuk önskedröm.
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Har Julia och Sami redan glidit isär?
Har dom en plan vi inte vet om?

Julia behöver alkohol, hon absar. PLUS jag vill ha kaos. Vad fan är det här för skitvecka?!

Varför skulle de glidit isär? De satt ju nyss bredvid varandra. Bara för att de inte är klistrade vid varandra hela tiden har de inte glidit isär...
2020-04-01, 15:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Nu kom dom på att lennies pris för inatt blir att han får ge ut en immunitet
Självklart. Den som mosar Lennie först vinner den!!!!!
2020-04-01, 15:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag är inte säker men jag tror att det kan ha svängt eftersom de märkt hur hon är och vad folk tycker. Men det känns som att de är på henne mer.
Eller så är det en sjuk önskedröm.
Jag tror att de försöker spela opartiska. Men faktum kvarstår: hon känner folk ur produktionen. Åtminstone om man ska tro folk i tråden. Hon snackar rätt ofta om hur bevandrad hon är i dessa kretsar. Finns nog en och annan polare där.
2020-04-01, 15:38
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Självklart. Den som mosar Lennie först vinner den!!!!!

Orättvist eftersom den ena väger som två personer...
2020-04-01, 15:38
Medlem
xrlpyts avatar
Nu går hon direkt till Mergim och pratar ned Alex om att han inte sa att han röstade på henne. HALLÅ I HUVUDET, VARFÖR SA INTE DU NÅGOT TILL JASS DÅ????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in