2020-03-31, 11:23
Medlem
137MGs avatar
Tänk er för innan ni röstar Amilia! Hon kommer ju njuta av att alla frågar henne vad som hände, hur hon får stå i centrum. Spela rädd och ledsen för att få Lennies tröst. Samt kanske en chans till immunitet.

Nej RÖSTA INTE PÅ AMILIA!!!
2020-03-31, 11:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag litar inte på BB så jag kommer inte rösta på någon angående inatt för man vet inte vad det innebär. Antingen blir det som med bakterien, någon kommer in och bara skräms på förskolenivå, eller blir det någon stor fördel, vilket låter mer sannolikt.

Lennie kommer ändå vinna oavsett för folk vill se honom skrämd.
Ja, så är det nog.

Jag är trött på att BB luras. Jag ska fan också sluta välja någon i deras omröstningar, annat än när man räddar någon. De är fulla i skit, produktionen.
2020-03-31, 11:24
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Dold omröstning, så BB har ju redan bestämt vem som blir den lycklige. Kanske Lennie som tjatat om skräckveckan i 2 månader?

Röstade på fettot

Hur fan tänkte du då?
Tänk om hon får en fördel?
Även om det inte är en fördel, så kommer hon tro att det är en fördel att bli vald av tittarna!!!
Och då tror hon att vi ÄLSKAR henne 🤮
2020-03-31, 11:26
Medlem
Efter lite fundering la jag min röst på Alex...
2020-03-31, 11:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hur fan tänkte du då?
Även om det inte är en fördel, så kommer hon tro att det är en fördel att bli vald av tittarna!!!
Tidigare brukade man få se vem som leder i sådana här "obetydelsefulla" omröstningar. Nuförtiden är de dolda. Amilia/Lennie kommer vinna. Det vill produktionen. 🙃
2020-03-31, 11:28
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Jag kom på nu att den vi väljer kommer få sitta i skräckstolen inatt och kommer antagligen få immunitet efter det. Så jag väljer antingen Sami eller Lennie, vad kör ni på? Vi ska inte välja Amilia!
2020-03-31, 11:29
Bannlyst
Rösta på Sami.
2020-03-31, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Jag kom på nu att den vi väljer kommer få sitta i skräckstolen inatt och kommer antagligen få immunitet efter det. Så jag väljer antingen Sami eller Lennie, vad kör ni på? Vi ska inte välja Amilia!

Nej inte Amilia för helvete. Det kommer säkert bli en fördel om hon blir vald. På Instagram har BB svarat ”det handlar bara om vem som ska bli extra skrämd” men litar inte på dem 😂

Många verkar ha röstat Alex.
2020-03-31, 11:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Intressant iakttagelse, la min röst på Sami.
2020-03-31, 11:33
Medlem
FarbrorAgges avatar
Sami kommer inte att bli det minsta rädd eller skrämd. Givetvis röstar jag inte på honom!
2020-03-31, 11:35
Medlem
iridescences avatar
Ser man inte hur oskön Martin är så är man nog blind. Han klarar inte av starka kvinnor och han är i sitt esse när han argumenterar med onyktra människor, tjejer framförallt. Han njuter av att provocera fram rädsla, ilska och säkert också sorg hos andra. Det är väl därför han gillar Jasmine så mycket, visst hon skriker och argumenterar men hon skriker aldrig åt honom eller ifrågasätter någonting av det han gör.
2020-03-31, 11:35
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hur fan tänkte du då?
Var lite snabb i avtryckarfingret tyvärr. Får hoppas produktionen riggar ut henne men det dröjer nog ett par tre veckor till så de hinner skicka ut mellanmjölken först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in