2020-03-24, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Gör du en Amilia såhär mitt i natten? Fy fan.

Jag sa ju det tidigare i tråden att jag gör en Amalia. Kommer sluta upp med att jag ser ut som en om det fortsätter i den här stilen.
Förresten har du skådat om Amalia tagit sitt nattliga intag av mackor eller är hon fortfarande mätt efter chips-orgien?
2020-03-24, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Skicka Martin till Tensta efter mörkrets inbrott och han skulle ha en brun rand i baken. Lita aldrig på såna som snackar för mycket.

Eeeeexxakkktttt. Riktig wannabe . Åkersberga hahahah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion-001
Åh Vad Jag hatar när man förstör för andra. Jag hade knullat henne framför alla så kåt hon gör mig.

Jullan?
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Ingen kan väl tro det efter att hon gjorde ett gravtest i huset
va? Gjorde Jassa det?
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag tror som många andra att hon är oskuld när det kommer till kuk-penetration.
Nej stämmer ej. Har hört från olika håll att hon ska vara ett riktigt sprutluder på utsidan som tar all kuk hon kan få för lite gratis dricka på krogen. Helst vill hon samla satsen i fittan. Ta det med en nypa salt, men det jag hört i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Ingen kan väl tro det efter att hon gjorde ett gravtest i huset
This
2020-03-24, 01:47
Medlem
Citat:
Jag sa ju det tidigare i tråden att jag gör en Amalia. Kommer sluta upp med att jag ser ut som en om det fortsätter i den här stilen.
Förresten har du skådat om Amalia tagit sitt nattliga intag av mackor eller är hon fortfarande mätt efter chips-orgien?
Hon blir mätt nog på att höra sig själv sjunga just nu. Medan vi andra spyr rakt ut.
2020-03-24, 01:48
Medlem
xrlpyts avatar
Vickan borde få tillbaka sin makt som hon vann, och Glasman och Julia borde börja veckan som nominerade, utan möjlighet att delta i lagtävlingen i morgon. De får gärna tävla om individuell immunitet senare i veckan, det bryr jag mig inte om.

Det är ju helt absurt om allt bara ska nollställas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Eeeeexxakkktttt. Riktig wannabe . Åkersberga hahahah

Martin är säkert en sån som åker omvägar med bilen dagtid om han var tvungen att gena den sidan av stan
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Wow, jag uppskattar att Amilia försöker slå in lite vett i skallen på Sami

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/amilia-stapelfeldt-ifr%C3%A5gas%C3%A4tter-sami-jakobsson-ang%C3%A5ende-hans-relation-till-daniel-gla sman-12534191

Du kan vara lugn Sami är långt klipskare än Analia. Hon berättar gärna smaskiga detaljer om rosa rummet. Imorgon vet Jullan och Glasman vad fettot har berättat. Bra att Sami spelar lite intresserad.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Hon klagade senast inatt eller förra natten om Alex snarkningar. Men jag tror det är för hon vill infiltrera rainbow o skallra loss insider info som en skallerorm till dom i pinkroom
Aa. Jassa kommer nog sova i sovrum2 i morgon och berätta som en fjortis att dom knullade. och Jassa blev tvungen att ligga och lyssna..m.m
2020-03-24, 01:49
Medlem
Är tandläkaren Dr Alban i huset?
Frida: -Ni är så duktiga på att borsta tänderna när ni är full,jag gör det aldrig nästan.
Alex: -Det är så man tappar sina tänder.
2020-03-24, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Vem pratar du om? Analia?

OnT: Sami sover med spikmatta
Julia så klart. Jag har haft ögonen på henne sen dag 1.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in