2020-03-22, 02:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Säkert Norberg eller Hallstahammar.
Måste erkänna att jag skrattade högt.

Känner igen det du nämner om Hallstahammar!
2020-03-22, 02:48
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fy fan vad vidrig Glas är. Ställer mig riktigt tveksam till att Julia fattade allvaret i att ge tummen upp, hon var mycket fullare än Glas och när han satte igång blev hon stel i kroppen och jättetyst

Svinet kommer antingen göra henne till sin sängkamrat som utpressning för att stanna kvar i huset eller så drar han imorgon och lämnar henne vind för våg.

Att Sami inte stoppade det är konstigt, han sa förra veckan att han inte tänkte bidra till att hon skulle "göra bort sig i tv" men har ändå retat dom om att de skulle ligga...

Jag säger inte att det var ett övergrepp men Glas har manipulerat Julia och Sami jävligt hårt hela dagen och älskat uppmärksamheten han fått. Han är verkligen David Koresh all over again nu.
Senast redigerad av Mikeyjames 2020-03-22 kl. 02:52.
2020-03-22, 02:51
Medlem
manodepressivs avatar
Ni som har varit med ikväll och sett utvecklingen..

Kommer Sami och Daniel lämna huset imorgon eller har de ändrat sig under kvällen?
2020-03-22, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Fy fan vad vidrig Glas är. Ställer mig riktigt tveksam till att Julia fattade allvaret i att ge tummen upp, hon var mycket fullare än Glas och när han satte igång blev hon stel i kroppen och jättetyst

Svinet kommer antingen göra henne till sin sängkamrat som utpressning för att stanna kvar i huset eller så drar han imorgon och lämnar henne vind för våg.

Att Sami inte stoppade det är konstigt, han sa förra veckan att han inte tänkte bidra till att hon skulle "göra bort sig i tv" men har ändå retat dom om att de skulle ligga...
Hon borde ha hängt med pink room. Ingen av dom skulle ha gjort det som dessa killar (mest glasman) gjorde. Att hon var så nära glasman är hennes fel.
2020-03-22, 02:56
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon borde ha hängt med pink room. Ingen av dom skulle ha gjort det som dessa killar (mest glasman) gjorde. Att hon var så nära glasman är hennes fel.

Nej, vi ska inte skuldbelägga henne då Glas är boven. Han är fan den sjukaste jag sett på väldigt länge.

Jassa som vet att Julia är intresserad av Sami är också nån som hade kunna avbryta det hela då hon såg att Julia var fullare än nånsin.
2020-03-22, 02:58
Medlem
Citat:
Nej, vi ska inte skuldbelägga henne då Glas är boven. Han är fan den sjukaste jag sett på väldigt länge.

Jassa som vet att Julia är intresserad av Sami är också nån som hade kunna avbryta det hela då hon såg att Julia var fullare än nånsin.
Jag skuldbelägger inte henne. Jag säger bara att hon borde inte ha hängt med Glasman och varit så nära honom, det är ju rätt lätt att se vad för sorts person han är. Igen, skuldbelägger inte henne. Förstår bara inte varför hon var så tigt med dom det är allt. Det är fortfarande Glasmans fel.
2020-03-22, 02:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Ni som har varit med ikväll och sett utvecklingen..

Kommer Sami och Daniel lämna huset imorgon eller har de ändrat sig under kvällen?
De lämnar. Det är redan bestämt. Osäker på vilken dag.
2020-03-22, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Tror att det är hans rygghår som blir så i nattläge.
Ser ut som tjocka ådror
2020-03-22, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Man har i veckan försökt att klistra screenshots från hennes Facebook. Det tas bort direkt i Facebook supporter BB 2020. Likadant med kommentarer på Instagram. Ludrets Facebook har städats ordentligt och du kan se att nästan hälften av inläggen har tagits bort med stor blaffig text. Länkar och lajkar till SD är borta och kommentarer som "du är dum i huvudet som inte röstar" SD är borta.

Haha så man försöker altså mörka sanningen in i de sista. Tragiskt
2020-03-22, 03:08
Medlem
likebananass avatar
Citat:

Jag säger inte att det var ett övergrepp men Glas har manipulerat Julia och Sami jävligt hårt hela dagen och älskat uppmärksamheten han fått. Han är verkligen David Koresh all over again nu.

Dum eller? Hon har varit på honom flera kvällar i rad. Inget är bekräftat att han har ens doppat.
När han sover så drömmer han och flämtar umderligt och det låter som knull. Men det är det inte för det låter likadant när han sover ensam.

Det stora svinet i huset sär däremot den äldre arabiske herren som gnider sitt kömsorgan ständigt på en osäker ung kille som ännu inte hittat sig själv. Araben är 15 år äldre än sin adept och utnyttjar honom stenhårt. Sedan beter han sig som Sveriges gosigaste kille och blev vald att stanna idag. Det är ju för fan snudd på pedofili direktsänt i liven.

DET gör mig äcklad inte att två vuxna människor av motsatt kön har sex.
2020-03-22, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Ludret är vad jag förmodar Julia?
Tror han syftar på Jassa
2020-03-22, 03:12
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Tror han syftar på Jassa