2020-03-21, 17:54
Medlem
Victorias och Jasmines personligheter går verkligen inte ihop och de kommer aldrig kunna vara vänner på utsidan. Vänta tre månader efter att båda kommit ut så kommer de hänga ut varandra på sociala medier, SAAAANNA mina ord.
2020-03-21, 17:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Alltså, om inte tv4 har krismöte på krismöte nu så kan vi nog fastslå att detta är definitivt den sista Big Brother-säsongen vi ser på mycket länge.

Bottendålig casting, under all kritik superdåliga teman, och flathet där man tillåter och curlar somliga deltagare mer än andra - medievärld-amelia som är så starkt ogillad av så många tittare som uppenbarligen favoriseras av produktionen, 300tusenföljare-anty som visade sig vara en bot-influencer, kamerakåta jasmine som skriker sönder trumhinnorna på livetittarna. Teman som är på dagisnivå - altså jag undrar om tv4 alls har tittat på gamla produktioner alls? Alltså, det här har varit ett lågbudget-BB under all kritik.

Sami skapade rubriker när han gick in i huset, och han har visat sig vara den coolaste och varmaste människan av alla, låter de honom slippra ut ur huset tillsammans med filosofen glasman och spritt språngande galna men underbara Julia/Olga - står tv4 där med ett barnprogram i händerna. Jag tror inte de fattar hur mycket de kommer förlora om denna trojka går ut.

BB är ett kul och bra koncept men PK-fyran är totalt fel bolag att hålla i det.
Ett lite mer rockigt och icke-PK bolag skulle kunna göra feta pengar om fyran bara släppte rättigheterna.
2020-03-21, 17:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså vem fan skulle vilja vara vän med Julia och Sami ändå? Dom är ju så whitetrash man kan bli lol.
Jag, men inte med de andra i huset förutom Daniel.
Senast redigerad av Zingo2 2020-03-21 kl. 18:01.
2020-03-21, 17:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Själv kör jag laggig fulstream så jag kan tyvärr inte säga upp någonting, men jag ska f-n säga upp mina vänner och bekantas cmore.
Trodde nästan jag va själv här med att inte betala för BBliven skiten.

Kommer nog inte kolla något mer om Sami, Jullan och Glasman går.
Börjar tröttna på BB. :/
2020-03-21, 17:57
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Vad fan, han är ju mest bara populär på flashback och lite facebook. Big brother är knappt ens lika känt som förr. Han har inte utseendet, han är inte rolig (han bara fiser om dagarna), han är "fd nazi", vem vill ha något med hom att göra?

Kollar du inte populäriteten på Sami? i omröstningarna på facebook bland vanligt folk får Sami dubbelt så mycket röster som dom andra (lennie, jassa)
Medlem
Citat:
han tror han kommer att vara känd lol. Glasman har glömt bort honom inom någon dag. Varför skulle han vilja hänga med en nazist som går runt och fiser hela dagarna. Hänger nog inte så bra i hans klick.

vf mobbar du folk?
Medlem
Har följt tråden och programmet i ett par veckor. Väljer att först nu kommentera då jag inte vill att Sami lämnar och behöver av förklarliga skäl uttrycka det här. Så, gjort.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Trust and belive, Sami kommer vara bortglömd inom en vecka lol.
Av dig, men inte av mig.
Medlem
Stackars Amilia har lite ont i lilla fossingen och måste sova hela dagen.
Spolingen Mergim måste naturligtvis sympatisova.

Ynkedom !
2020-03-21, 17:59
Medlem
likebananass avatar
Jag har precis vaknat till och hört allt som har sagts mellan Glasman och Sami. Det här är ju ingen chock. Rätt så uppenbart från Sami sedan ett par veckor och Glasman har jag undrat hela tiden varför han stannar och inte kör med Sami och drar. Så magkänslan har varit rätt. Tycker bara synd om Julia.

Jag hoppas innerligt att de kör vidare BBK så man får goa skratt. Kan tänka mig att TV4 lobbar hårt att de stannar. Den populäraste personen vill alltså lämna tillsammans med en av de populäraste för den äldre publiken över 25. Så två original skall lämna. Jag antar att TV4 kommer att lobba att få dom stanna. Säkert genom att ge dom blänkare i underhållningsprogram om BBK samt medverkande i andra produktioner.
De som är i fjortisgruppen behöver inte kommentera det här inlägget för jag har förståelse för att det finns andra att följa i programmet som är intressantare för de under 20 eller förorten som har Mergim.

För oss andra, som utgör 35% är det ju tråkigt men jag förstår dom.
2020-03-21, 17:59
Medlem
Glasman är en självisk jävla tönt. Finns ju ingen som skapar underhållning därinne. Gillar ändå Sami starkt men kan inte riktigt förstå hur alla avgudar honom härinne.

Programmet dog när Patzy lämnade
2020-03-21, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Lennie och Jasmine eftersom tittarna verkar gilla henne.
Sen la jag lite pengar på Alex och Julia och Martin ifall nåt failar, då får jag i alla fall tillbaka insatsen.

Amelia, Frida och Vickan kan omöjligt vinna!
Intressant, ja amilia,frida,vickan har ingen chans... hoppas inte de prankar oss då lär väl sami vinna skiten... xD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in